pulsatilla kent iemand dit?

Hoi

vriendinnen vertelden me over dit 'wondermiddel' als het goed is word je hier week van (van onderen) kent iemand dit?

het is homeopatisch, is het dan puur van planten?

Ik heb het van mijn huisarts (tevens homeopathisch arts) gekregen aan het begin van de zwangerschap omdat ik continue aan het overgeven was. Maar weet niet of je het ook voor datgene van jou kunt gebruiken.

Groetjes vlindertjes

Hoi,

waar jij het over hebt ken ik niet. Ik heb wel perineum olie. Dat is massage olie wat je vanaf de 34ste week 3 á 4 keer per week inmasseert om de boel elastischer te maken zodat je de kans op uitscheuren verkleint. Ik neem even aan dat je dat bedoelt.

Of het werkt weet ik niet, dat kan ik je over een week of 6 pas vertellen.

groet
kameraadsel

Hoi, ik ken het middel omdat ik het aan mijn kat geef. Zij krijgt het omdat ze aan een psychische aandoening lijdt en er wat stabieler van wordt. Niet echt voor hetzelfde als wat jij noemt, maar ik dacht, ik vertel het je toch maar!

nou ik moet zeggen dat klinkt lekker.....NOT!
euh.. denk niet dat ik er wat van ga slikken..
het is wel zo dat er 30 k achterstaat.
misschien een andere formule??

bedankt voor jullie reacties!

groetjes lizzl

Pulsatilla Pratensis
ZI-nummer:14504898
Inhoud: 20 ST

Goed te gebruiken bij de behandeling van besluiteloze, tot depressies en huilerigheid geneigde vrouwen en bij vrouwen die het vaak koud hebben. Vaak met een wispelturige, kruidje-roer-me-niet-achtige hypochondrie (overdreven bezorgdheid om de eigen gezondheid) en hypofysaire en ovariële (m.b.t. het hersenaanhangsel en m.b.t. de eierstokken verminderde activiteit) hypofunctie. De menstruatie is vaak te laat, te spaarzaam of blijft uit. De vrouwen hebben een duidelijke gevoeligheid voor vet en vet vlees, hebben de neiging tot gastritis met een vieze, papperige smaak in de mond en daarbij geen dorst, hebben een vol gevoel en druk in de bovenbuik geruime tijd na het eten, met neiging tot overgeven. De tong is rood en beslagen en de persoon heeft last van opgezette onderbenen. Verder te gebruiken bij koude voeten en ziektegevolgen van natgeworden voeten en gewrichtreuma met scheurende, spannende en stekende pijn (vaak wisseld van plaats).

Ik ken geen ander middel dan dit. Je hebt verschillende verdunningen bijv D6 of D12 bestaat in tabletten en capsules en druppels.
Over de zin en onzin van homeopathie zullen we het maar niet hebben. Ik kan het alleen niet nalaten te melden dat homeopathie bestaat uit verdunningen van grondstoffen (in dit geval een plantje) die zo klein zijn dat er theoretisch gezien in 1 tablet niet 1 molecuul overgebleven is.....
kun je dus ook water drinken..

groeten Elke

Terug
Bovenaan