pulsatilla

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

ik ben vorige week bij de vk geweest en die heeft me een homeopatisch middel voorgeschreven!
De naam is Pulsatilla.
Is er iemand die hier meer over weet of er zelfs ervaring mee heeft??
Ik hoop op een snelle reaktie mag er pas mee beginnen met 36 weken(en dat is donderdag)
Het schijnt de bmm week te maken!

gr cindy

hoi Cindy

Nooit van het middel gehoord ben eigenlijk ben benieuwd
waarom je het voorgeschreven hebt gekregen..
gr damam

Volgens mij wordt dat alleen gebruikt bij klachten als hoofdpijn, menstruatiepijn, (zwangerschaps)misselijkheid e.d.... Voor zover ik weet is het daar ook voor bedoeld, voor dat soort dingen. Maar goed, ik weet ook niet of je verdere klachten hebt, en eigenlijk ben ik ook helemaal geen dokter of iets. Misschien zou je de fabrikant kunnen contacteren over het hoe of wat, of bel anders de huisarts of het ziekenhuis, die zullen je misschien ook wel meer kunnen vertellen.

Succes in ieder geval ermee, de laatste loodjes!

Is er toevallig al bekend of het middel daadwerkelijk een beetje werkt? Ik kan zelf ieder beetje hulp gebruiken wat de bevalling ook maar enigszins een klein beetje op gang kan brengen (vanaf zondag dan, dan ben ik pas 37 wkn), ik heb het nl helemaal gehad!!

Iemand trouwens nog meer tips en 'bakerpraatjes' die een eventuele bevalling kunnen stimuleren? Er werd me al ananashart gezegd (waar moet je dat vandaan halen..), het welbekende vrijen, tonic & bitter lemon drinken.. Iemand nog meer ideetjes?

Terug
Bovenaan