PUNCTIE ACHTER DE RUG

HI,

Vrijdag is de punctie geweest. Het is niet leuk maar ook niet ondragelijk. Ik ben blij dat alles achter de rug want het deed soms toch echt veel pijn. Ze hebben 6 eitjes eruit gehaald. Vanmorgen werden we gebeld dat er 2 eitjes bevrucht zijn. Maandagochtend om 10:30 is de terugplaatsing. We zijn blij dat we 2 bevruchte eitjes hebben, natuurlijk hadden we liever meer gehad maar 2 is genoeg. Oja, het man had  gister superzaad. Tien miljoen goed bewegende zaad dus hebben ze ivf toegepast ipv icsi!!!
Goed he!! Dus mijn man zijn zaad heeft zelf het eitje bevrucht hihi

Puck (Buster), bedankt voor je belangstelling! Ik duim voor je as vrijdag!!

gr
Marielle

Hoi!
Wat lees ik nou! Wat is er veel gebeurd in die 2 weken dat ik op vakantie ben geweest! Wat is het snel gegaan bij jullie! Goed zeg! Als het goed is ben jij dus nu al een beetje zwanger! Meid, ik hoop zo dat het goed gaat! En ik las ook dat het met je man ook allemaal goed komt. Ik ben zo blij voor jullie! Ik heb heel even vluchtig alles gelezen. Onze computer thuis is stuk en wordt gemaakt dus moet ik het op mijn werk doen. Echt heel gaaf voor jullie! Schrijf later meer. groetjes Noortje

Wat spannend allemaal zeg!
Wat gaat het ineens snel bij jullie. Fantastisch om te lezen in ieder geval! Ik begrijp hieruit ook dat het met je mannetje helemaal goed gaat.
Is het allemaal goed gegaan vanmorgen. Doe maar lekker rustig aan en laat je lekker verwennen!

Ik duim voor jullie!
Groetjes
patricia

Lieve Marielle,

Wat fijn dat je de punctie achter de rug hebt, niet fijn he zo'n punctie maar die hoef je niet meer te doen, en wat goed dat het ivf wordt en niet icsi, de terugplaatsing valt heel erg mee, dat lees ik tenminste bij andere meiden. Heel veel succes morgen.

liefs Mickey

hi meiden,

De terugplaatsing was eigenlijk erg gezellig. Lekker gebabbeld met de gyn en voordat ik het wist lag mijn embryootje in mijin baarmoeder. Het andere eitje vriezen ze in want die was goed genoeg. En nu is het afwachten!! In ons ziekenhuis mag je niet 2 terugplaatsen bij de 1e keer. Pas bij de 3e keer plaatsen ze 2 terug. Maar ze hebben wel een erg goed invriesmethode dus van ingevroren eitjes raken ook nog redelijk wat vrouwen zwanger.
Zoals verwacht was de punctie toch het allergst. Donderdag moet ik nog een laatste prik zetten(pregnyl) al snap ik dat niet helemaal.

Wij (ik en mijn embryootje) zullen ons zeker laten verwennen door mijn mannetje. Hij had vrijdag zijn potje gevuld voor de punctie zegt hij dat hij wel een enorm zware taak(=potje vullen)  heeft in het hele ivf traject. Zelf kwam hij niet meer bij van het lachen en ik twijfelde of ik hem iets aan zou doen. Tenslotte was het potje al gevuld en had ik hem niet meer nodig...

Een fijne avond meiden

Marielle

Terug
Bovenaan