punctie achter de rug

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden, hier even een kort berichtje want ik voel me nog lang niet lekker (duizelig, misselijk). De punctie is me dit keer toch behoorlijk tegengevallen en ook de pijn achteraf is erger dan de vorige keren. Maar wel weer een hele mooie opbrengst van 16 eicellen, daar moet vast wat goeds tussenzitten!

Volgende keer wat langer, ik ga nu snel weer languit op de bank.

Groetjes van Margreet

Zo Margreet wat een super goede score! Rust nu maar lekker uit..........moet je nog werken van de week, of heb je je ziek gemeld?

Ik duim voor je dat er goede emmy's uitkomen!

Liefs, Pleun

Hoi Margreet,

Ik hoop dat het vandaag alweer een stukje beter met je gaat en dat je nog even lekker kunt genieten van het zonnetje, of moet je alweer werken? Heel veel succes nog even met afwachten op het spannende bericht of er emmy's zijn!!

Liefs, Anke

Hoi Margreet

Wat een mooie score aan eitjes. Ik hoop dat er een hele boel bevrucht zijn.
Gaat het vandaag al weer een beetje met je. Ik heb gehoord hoe meer ze weg moeten halen aan follikels hoe meer pijn het doet. Ik heb er een behoorlijk aantal dagen last van gehad.
Ik duim voor je dat het goed gaat.

Liefs

Lydia

Lieve meiden, bedankt voor jullie lieve reakties. Ik voel me nog lang niet je van het (duizelig, moe) maar het gaat langzamerhand de goeie kant weer op. Nu maar afwachten tot morgen dan bellen ze hopelijk met goed nieuws. De vorige poging heb ik overstimulatie gehad, toen viel de punctie op zich me mee terwijl ik toen meer dan 30 follikkels had (21 eicellen), dit keer toch minder follikkels maar toch meer last bij de punctie. Waarschijnlijk ook omdat de gyn een bloedvat heeft geraakt en ik aardig bloed heb verloren (is vandaag net gestopt). Nou ik laat het jullie wel weten morgen!

Liefs van Margreet

Terug
Bovenaan