Punctie achter de rug!

Hey meiden,

Vandaag was het weer zover...
Weer een punctie voor ivf 2
Al met al de punctie wel meegevallen, alleen heb ik gelijk een bloeding gekregen door het prikken tijdens de punctie.
Ze bleek in een bloedvat gezeten te hebben.
Maar komt goed.
Dit keer had ik 12 eitjes die goed waren.
Mijn man zijn zaad was ook weer beter dan de vorige x.
Nu 5 miljoen ende vorige x krap 4 miljoen,
Vrijdag de 13e als alles goed is een terugplaatsing en nu maar hopoen dat het lukken gaat.

Hou jullie op de hoogte.

Gr. Sylvia

He Sylvia,

Goeie score. Bij mij hadden ze ook een bloedvat geraakt. Ik krijg morgenochtend te horen of er embryo's zijn. Spannend.
Rust lekker uit en je hoort van mij.

lfs Roelien

Hoi Silvia, wat een goede score zeg, super! Hoe voel je je? Ik ben helemaal gebroken, toen ik thuis kwam dacht ik: zo, ik kan zo weer gaan werken, maar nu alles is uitgewerkt is dat toch echt wel anders!

Hoe was het in het EMC? Mijn lief heeft jullie vast gezien, ik vertelde gister dat jullie samen gingen, maar goed, bij ons ziekenhuis moet je een paar uurtjes op de dagbehandeling blijven, voor dat je op mag staan. Dus toen kwam hij terug, en vertelde dat hij één van de weinigen was die alleen was.

Ik duim voor je dat het allemaal goed komt!

Kus, Pleun

Wat een prachtige score zeg!  daar moeten vast een paar hele mooie bevruchtingen uit ontstaan. Ik moet nog 1 dag wachten morgenochtend tussen 9 en 10 bellen ze. Wel spannend! Jij ook heel veel sterkte met het wachten op het telefoontje.

Groetjes van Margreet

Terug
Bovenaan