Punctie & verdoving

<p>Goedemorgen,</p><p> </p><p>wie van jullie heeft ervaring met eicelpuncties? <br />hoe hebben jullie dit gedaan met pijnstilling? Is het nodig? Wat zijn jullie ervaringen? <br /><br /></p><p>liefs! </p>

ik!
Ik ben onder narcose gegaan. Ben hier heel blij mee, want toen ik bijkwam had ik nog zoooo veel pijn. Ik had wel 20 follikels dus dat is ook wel veel. Wij lopen in Duitsland en daar krijg je een hele lichte narcose. In NL wordt dit meestal niet gedaan helaas.. maar ik zou dr zeker om vragen!
Sterkte in ieder geval

Heey, ik heb de punctie gewoon in Nederland gehad, inderdaad een roesje gekregen. Ik vond het wel een beetje pijn doen, maar verder wel goed te doen hoor. Toen de arts klaar was ben ik wel flauwgevallen, niet van de pijn oid maar puur van dr spanning. Ik ben bekend hoor met flauwvallen, dus dat is voor mij niet heftig ofzo. In ieder geval vond ik de behandeling vervelend maar wel goed te doen qua pijn.

Ik heb punctie gehad met verdoving die werkte niet Dus op adreline deed ik het als ik terug kijk deed geen pijn opdat moment wel want je weet niet wat voor pijn is nu wel Dus geen probleem mee op dat moment was de pijn een 4 

Ik krijg een kalmeringsmiddel en een infuus met morfine (dat evt ook nog een extra stootje kan geven als ik t nodig heb). Nog geen ervaring opgedaan, maar ik hoop dat t het ergste weghaalt. Ik heb begrepen dat je alleen de eerste prik aan elke eierstok iets gaat voelen, maar dat t verder goed te doen is. Ik ga het zien, ik heb bij de tandarts vaak een extra verdoving nodig..

Terug
Bovenaan