Punctie dag bepaald!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik ben vanmorgen in het ziekenhuis geweest omdat we opnieuw moesten kijken of de follikels goed gegroeid waren. En gelukkig waren ze dat! Ik heb 17 follikels waarvan verschillende de 18 mm bereikt hebben!
We waren hier al heel blij mee. Want eerlijk is eerlijk, ik heb er behoorlijk last van.

Dinsdag 13 juni gaan ze deze er allemaal uithalen en daarna is het wachten tot vrijdag om te bekijken of er terug gezet kunnen worden.
Voor ons is dus een hele spannende week aangebroken. Maar we blijven positief en gaan er vanuit dat wij bij de 30 % behoren die na de eerste behandeling IVF-ICSI zwanger zijn!!

Jullie succes de komende tijd!

Liefs,

Juffy

hoi, juffy!

ik wil je heel veel succes wensen in  deze spannende week.. ik hoop echt dat je bij de 30% hoort. en je met een paar weken naar het zwanger  topic kan verhuizen.

liefs sacha

(ps, nog bedankt voor je reaktie op de paracetamol)

Hoi Juffy,

Ik wil je heeel veel sterkte wensen komende weken! En het is zeker mogelijk om bij die 30% procent te behoren. Negen maanden geleden behoorde ik ook tot die 30% die zwanger werd van de 1e ivf en ben een week geleden bevallen van de mooiste dochter ter wereld! Dus..houd moed!

groetjes,
Marielle

Hey Juffy,

Ik zal morgen zwaar voor je duimen. En heel veel succes wensen.

Ik heb zaterdag het boek IVF-kinderen besteld bij de boekhandel. Misschien dat dit ook iets voor jou is?? Het schijnt een supergoed boek te zijn over de gevoelens van stellen hoe zij omgaan met IVF.

Heel veel lieve groetjes

Nicole

hoi Juffy,

Geweldig dat je eitjes zo goed gegroeid zijn dat je morgen een punctie hebt.
Ik wil je dan ook heel veel succes wensen voor morgen
Ik werd bij de tweede poging zwanger, dus om het gemiddelde op peil te houden, moet jij wel bij die 30% horen

Heel veel lieve groetjes en laat je even weten hoe het gegaan is en alvast heel veel succes voor die slopende wachtweken!!!

Hoi Juffy,

Wat spannend allemaal he, 17 eitjes, wat een hoop zeg!!!!!! Daar moeten een paar goede tussen zitten.
Wil je heel veel succes wensen voor de punctie morgen. Hou je taai en laat je daarna lekker verwennen door je mannetje. Hou je ons op de hoogte?

Kruimel

Jeetje Juffy, wat ongelofelijk spannend!
En wat fijn dat je zo'n goeie 'oogst' hebt! Dat moét een goed teken zijn!
Veel succes de komende weken, we duimen allemaal met je mee!

Groeten, Saar

Terug
Bovenaan