Punctie gehad!

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,

Wat leuk te lezen dat iedereen mij zoveel sterkte wenste voor mijn punctie. Achteraf heb ik deze erg hard nodig gehad. Want het viel mij echt tegen. Had niet gedacht dat het wegzuigen veel pijn zou opleveren. Maar goed dat heb ik nu achter de rug.
Van de 17 follikels hebben ze 10 eitjes eruit kunnen halen die bruikbaar zijn. Ook het zaad was goed bruikbaar. Dus nu moeten we wachten tot vrijdag.
Vrijdagochtend moeten we bellen of ze embryo'tjes kunnen terug zetten.
Dus het blijft nog even spannend!

Ze hebben 1 follikel laten zitten omdat deze zo ver bovenin zat. Hahahaha, dus we mogen niet vrijen.... Deze springt vanzelf en stel je dan voor dat we daar dan zwanger van zouden worden, hihihiihihi.

Dames, iedereen veel sterkte de komende tijd!

Liefs
Juffy

Hoi Juffy,

Het is geen pretje nee!! Maar blijf eraan denken waarvoor je het doet.
Die buikpijn wat jij zegt, heb ik inderdaad toen ook gehad, maar je moet ook niet onderschatten wat ze gedaan hebben, ze hebben toch in je liggen prikken.
Rust goed uit en laat je lekker verwennen en mocht je je morgen niet goed voelen dan pak je gewoon nog een paar extra daagjes erbij.

Heel veel lieve groetjes en denk maar zo het ergste heb je gehad en het lijkt mij sterk dat met zoveel eitjes er niet een paar hele goede bijzitten.
Heel veel succes voor jou en je mannetje

Hoi Juffy,

Hoe gaat het met je??
Is de buikpijn inmiddels ook weggetrokken?
ik hoop dat alles goed met je gaat, ik vind het volgens mij ongeveer net zo spannend
als jullie, denk geregeld aan je. Hoop dat je morgen een hele goede uitslag krijgt en er zoveel goede zijn dat er ook nog een antal ingevroren kunnen worden (voor een tweede alvast).
Laat je morgen even weten hoe het gegaan is?

Lieve groetjes en een dikke knuffel van Nicole.

PS weet jij toevallig hoe het met Nicole1 gaat, heb al even niets meer van haar gehoord, maar ja kijk hier ook niet dagelijks. Hoop dat met haar ook alles prima is en dat we binnekort voor jullie allebei de vlag uit kunnen hangen.

Dag nicoletjes,

Ik zag jullie berichtjes. Met mij gaat het prima, We zijn druk bezig in de tuin en nog niet zo bezig met het IVF. Wel al een intakegesprek gehad en bloed moeten prikken. Patrick heeft zaad moeten inleveren en 27 juni moeten we terug en dan krijgen we de uitslag. In augustus komt er een voorlichtingsbijeenkomst en daarna zien we wel weer.
Ik heb wel het boek IVF-kinderen besteld. Heb van meerdere mensen gehoord dat het een goed boek moet zijn. Dus ik ben benieuwd.

Ben inderdaad wel ontzettend benieuwd hoe het met juffy is gegaan. (ik moet dat ook nog allemaal). Hopelijk heb je inderdaad niet teveel buikpijn. En dat ze allemaal maar bevrucht worden.

Heel veel liefs

Nicole(1)

Ha dames,

Het gaat inderdaad beter met mij. Ik heb nog wel wat buikpijn, maar meer in de zin van een blauwe plek gevoel.
Ben vandaag ook voor het eerst (weekje vrij genomen) gaan werken. Was erg heftig toen ik thuis kwam heb ik dan ook 2,5 uur geslapen. Misschien was het toch nog net even te vroeg.
Morgenvroeg moeten we om 9.15 bellen of er embryo's terug gezet kunnen worden. Morgen dus weer vrij. Ik zie er een beetje tegenop doordat ik mij ook zo vergist had in de punctie... Maar ach, allemaal voor het goede doel.
Ik vind het erg spannend!

Wat lief dat jullie zo ontzettend met mij meeleven!
Nicole(1) ik had al eerder ergens een kopje aan jou geschreven om te vragen hoe de intake gegaan was. Deze heb je waarschijnlijk gemist, of even geen zin in gehad. Maar het doet me goed te lezen dat jullie je leven gewoon blijven leven en niet in de piepzak zijn gaan zitten!
Inderdaad positief blijven is denk ik het beste!

Ik zal jullie zo snel mogelijk laten weten hoe het morgen afgelopen is. Kijk even hoe ik er morgen aan ben en anders vast wel ergens in het weekend!

Jullie ook sterkte en tot horens!!

Liefs Nicole (Juffy)

Hoi Juffy,

Je hoeft je echt helemaal geen zorgen te maken, de punctie is echt het ergste en het terugplaatsen stelt echt helemaal niets voor en voel je niets van. Het ergste vond ik dat je van tevoren zoveel   moet drinken en als ik er dan aan dacht dat ik niet mocht plassen, juist dan moest ik heel erg. Maar ook al lukt het je niet om op te houden dan nog geen paniek en gewoon een beetje bij drinken.

Ik vind het zo spannend voor morgen, toi toi toi.

Welterusten en maak je echt niet druk, is helemaal niet nodig

hallo allemaal

ik ben petra en ik las net jullie verhalen en wilde jullie ff aan moedigen  

ik heb namelijk zelf ook 3 icsi pogingen gehad en ik weet hoe zwaar het is voor jullie en ja punctie is erg pijnlijk en dan die ballen      (die als je gaat plassen eruit vallen loll)

ik zal hard voor jullie duimen en net zoveel geluk hebben als dat wij hebben mogen meemaken en nog doen want   hier onder zie je de foto van onze mooie dochter

ons mooie wonder   vooral papa is super trost (heeft hoge dwarsleasie en had dit nooit durven dromen   HIJ PAPA !!!

dus meiden denk postief en zorg ervoor dat je in de wachtweken genoeg ontspanning neemt en   ga er met dit mooie weer lekker een dagje erop uit ik deed dat ook en ik nam alle rust en het heeft gewekt bij andere 2 pogingen ging ik door met werk in de huishouding en oppas werk en toen ging het mis dus 3de x ging ik dus echt 2 weken niets doen (((mmm heerlijk was dat ) zijn dagje schiermonnikoog geweest en lekker genoten en toen kwam de dag want je gaat door een rottijd   die 2 weken en een zenuwen brrr . ik deed de test en dacht is toch weer mis en me vriend zei hoelang moet ik wachten voor streepje ik zei 3 minuten en hij zei ja maar hij staat al en dat was nog geen minuut hihihi ik moest echt ff janken . dus meiden geef niet op hoor  

ik zal hard aan jullie denken en duimen  

anica geboren 28-4-2006

GROETJES EN SUCCES LIEFS PETRA
10-06-2006

Hoi Petra,

Ik schrijf hier ook mee om de dames te steunen en net zo zenuwachtig te zijn als hun, omdat ik ook weet wat hun meemaken. Ik ben namelijk 4 jaar geleden ook zwanger geraakt door IVF met ICSI (2de poging) en 2 jaar erna spontaan zwanger geraakt, wat volgens de artsen onmogelijk zou zijn. Dus ik weet ook dat wonderen wel degelijk bestaan en gun iedereen zo prachtige knullen (of meiden natturlijk) als wij hebben.

Groetjes Nicole.

Terug
Bovenaan