Punctie gehad

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Na alle lieve berichtjes van gisteren kan ik het toch niet laten om jullie even op de hoogte te brengen.

Vanochtend dus de punctie gehad. Het was echt ontzettend pijnlijk. Zelfs de arts had dit niet verwacht. Het waren ook erg veel eiblaasjes 17 om precies te zijn. Ik heb een complete dosis morfine gehad en na afloop zelfs nog een pijnstiller. Ik was van de pijn zelfs aan het hyperventileren. Gelukkig is alles wel goed gegaan.

Henk is daarna na Nijmegen gereden en daar is geconstateerd dat er maar liefst 12 eitjes zijn. Het zaad zag er ook goed uit dus daar zeiden ze al hier moeten we wat van kunnen maken. We kunnen er dus wel vanuit gaan dat er zaterdag een terugplaatsing zal zijn. Nu maar hopen dat het goed gaat en dat er anders nog eitjes ingevroren kunnen worden dan is dit toch wel zware traject niet helemaal niet voor niets zo pijnlijk geweest.

Ik ga me vanmiddag een beetje laten verwennen en dan is het zware wachten begonnen.

Groetjes
Inge

Hoi Inge,

Wat spannend allemaal, en wat een geweldig goed nieuws. Helaas heeft het je wel pijn gedaan, dat is wel echt minder voor je. We gaan allemaal hard voor je duimen dat het allemaal niet voor niets is geweest en ik zal een kaarsje voor jullie aansteken. Heel veel sterkte tijdens het wachten en laat je inderdaad maar even lekker verwennen vandaag.

liefs Linda

Hey meis!!

Wat een spannende tijden moeten dit toch zijn voor jullie! Ik ga voor jullie duimen dat er zaterdag een terugplaatsing kan zijn en dazt dat allemaal pijnloos verloopt..

Dikke knuffel

Saskia
mv RIk 04-07-07

Jeetje, wat een heftige dag!
En die spanning, dat is niet leuk!
Ik duim ook mee voor je, op een goede afloop! Dan ben je die nare ochtend zo weer vergeten.
Nou verwen jezelf maar lekker.

grtjs Evelien

Hoi Inge,

wat ontzettend jammer dat het zo pijnlijk is geweest. Je moet al zoveel doorstaan. Laat je maar lekker vertroetelen hoor, want dat heb je absoluut verdient.

Super dat je maar liefst twaalf eitjes had. Ik ga heel hard duimen dat het zaterdag helemaal goed gaat komen en je daadwerkelijk in verwachting mag raken. Hoeveel eitjes worden er terug geplaatst???

Veel liefs van Marloes. Dat je er nu al zoveel voor doet kan gewoon niets anders betekenen dan dat je een topmoeder bent!!!

hoi hoi

balen zeg dat je zo veel pijn hebt gehad
hopelijk krijg je zaterdag de terugplaatsing en kunnen we snel
goed nieuws lezen hier

ik duim in ieder geval weer met jullie mee

liefs moekje en ryan

laat je lekker even verwennen de komende dagen, je hebt al zoveel moeten doorstaan.

Hopenlijk voor jullie komen er genoeg embryo's uit zodat er ook nog een paar de vriezer in kunnen (die je hopenlijk niet nodig hebt).

Een dikke knuffel vanaf hier.

liefs Saskia

Hee hoi,

Even een knuffel jullie kant op!
Heel veel sterkte gewensd!

Groetjes

Terug
Bovenaan