punctie is dinsdag om 9 uur

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Ik ben net terug uit het ziekenhuis en de datum staat nu echt vast. Het is dinsdagochtend om 9 uur.
Alles was rustig op de echo (lang leven de decapeptyl) en vanavond om 10 uur mag ik  de pregnyl zetten. Ik moet het wel rustig aan doen de komende tijd, want de overstimulatie staat nog steeds om de hoek te wachten.
Ik ben nu een beetje hyper maar dit komt wel goed (lichaam protesteert als ik druk ben)
Het uitstellen van de punctie had te maken met het feit dat het follikel tellen erg slecht ging en ik rugpijn, hoofdpijn en misselijk was (hoort bij overstimulatie) en ze eerst wilden afwachten hoe dit zich verder zou gaan ontwikkelen. Het wordt een normale ivf en geen  ivf met uitgestelde terugplaatsing
Dus dinsdag meer

Liefs

Lydia

Hou Lydia,

Ik ben blij om  te horen dat het toch nog door kan gaan!! Balen meis dat je je zo rot en beroerd voelt!! Nog 2 nachtjes slapen en dan is het zover. Probeer een beetje van het prachtige weer te genieten vandaag!

lfs ing

Hoi Lydia,

Wat fijn dat het nu op gaat schieten. En het is natuurlijk super goed nieuws dat de TP niet uitgesteld wordt.

Doe lekker rustig aan de komende tijd, denk aan jezelf en aan de toekomstige emmy(s)  in je buik. Laat je maar goed verwennen door je mannetje. Hopelijk voel je je snel weer wat beter.

Ik denk aan je a.s. dinsdag.

van Kruimel

Hoi Lydia,

Heel veel succes morgen en dat het maar een echt "oogstfeest"mag worden!

Lfs, Kippie.

Hallo lydia,

Ik wilde je ook even heeeel veeeel succes wensen morgen..
we zullen aan je denken..
hou je rustig en het komt allemaal goed..

laat je weten hoe het is gegaan?

Liefs haag

He meid,

Ik wil je even veel suc6 wensen voor morgen.
Hou je taai.

Groetjes Cindy

Hee, gaaf, dus je hebt hem nu achter de rug!!!!!!!
Mijn pc was stuk, dus kon niks........
Maar ik ben nooit gestopt met duimen hoor!!!!!!
Hopelijk is het meegevallen!!!!!!
We horen wel hoe het was! xxx

Terug
Bovenaan