punctie!!!!!ivf!! positieve verhalen???

ik hoop dat iemand mij pos verhalen kan vertellen over de punctie en over ivf algemeen??

ik ben nu bezig ik krijg donderdag de punctie maar zie er zo tegen op!!! en ik ben ook ontzettend bang dat ik toch niet zwanger raak ivm dat ik al 4 jaar bezig ben, met alle toeters en bellen en nog steeds niks!!! dus ja dan is het moeilijk om pos te blijven he!!

daarom hoop ik pos verhalen te lezen... die neg blijven natuurlijk altijd hangen!!  maar ik wil ook weleens het pos nieuws horen van meiden....

hoop snel iemand te horen....

xxxx wendy

ps: ik had 16 eitjes??? is dat goed of normaal???

hoop wel dat er wat over blijft als ze eruit zijn!!! want de andere gyn waar ik eerst zat die dacht dat er iets met het rijpen van de eitjes zou zijn???

ik vind het echt zo spannend allemaal

ben blij als het 25 november is....

tot snel , doei doei

Hallo depri,
16 eitjes is heel mooi.
De punctie is mij erg meegevallen. Ik kreeg via een infuus een soort morfinespul (ben de naam even kwijt) ingespoten en dit werkte erg prettig. Alles trok een beetje aan me voorbij.
Het was mijn eerste poging (ISCI), we hadden 2 eitjes, waarvan er maar 1 goed genoeg was voor de ICSI. Maar ik ben nu wel zwanger. Dus probeer positief te blijven, al is het soms wel erg moeilijk weet ik uit ervaring.
Heel veel succes de komende weken.
Tessa

Hey Depri,

Ook ik ben al 5 jaar verder met alle toeters en bellen. Ik heb nu 2 (1x IVF, 1x ICSI)  puncties gehad en ik had 1x 19 eitjes (helaas geen bevruchting), 1 x 16 eitjes waarvan er 6 zijn ingevroren. Ik heb ook vreselijk in de zenuwen gezeten (net als alle andere meiden hier) voor de punctie maar ik kan je zeggen dat het achteraf écht meeviel. Ik ben erg misselijk geweest van de narcose maar dat is gewoon mijn pech dat ik er niet tegen kan..

Hoe moeilijk het ook is, probeer het over je heen te laten komen. De artsen zijn er om je te helpen en zijn gaan ook voor een goed resultaat, ze willen je echt geen pijn doen en als het niet gaat moet je het aangeven. En we hebben al een aantal jaartjes achter de rug  en iedere keer was een stapje verder weer moeilijk maar dat is ons ook gelukt!!

Ik wens je heeeel veel sterkte toe en 19 eitjes is helemaal goed!

Mo

hey meiden , dank je wel voor de berichtjes!!

ik ben echt op van de zenuwen!! en echt geweldig dat je zwanger bent!!!

en MO , ben je nu ook zwanger?? wat dat heb ik niet gelezen, of ook nog bezig??

ik hoop voor ons echt dat we snel zwanger zijn, en dat alles goed blijft gaan!!

ik hoor jullie snel weer...

dikke kus van mij

ik bedoel,  TESSA geweldig dat je zwanger bent!! hahaha,

idd moeten we pos blijven maar vind het steeds moeilijker worden , maar ooit komt alles goed!!!

ik hoor jullie snel weer, dikke kus van mij

Hoi depri,

Ik heb vorige maand een punctie gehad en het is me 200%meegevallen.Had wel maar 3 eitjes.
Ik heb geen morfine gehad alleen maar paracetamol.Hier in het zh willen ze er een beetje vanaf namelijk. Zag daardoor ook behoorlijk tegen de punctie op maar zoals ik al zei viel het me heel erg mee.
Helaas kreeg ik na een dag al telefoon dat er geen bevruchting had plaatsgevonden dus gaan we over op icsi en wordt de hoeveelheid hormonen op max gezet zodat ik hopelijk meer eitjes ga aanmaken.
Wij zijn 3 jaar bezig en bij de onderzoeken is niks naar voren gekomen.

Ik wens je donderdag veel succes en probeer om het een beetje van je af te zetten en laat het maar over je heen komen.

hoop op goed nieuws voor je.

Groetjes,
San

hey meiden, het is idd super meegevallen!!

had nu dus 18 eitjes en 16 hebben ze eruit kunnen halen!! nu zondag bellen voor de uitslag over hoeveel goede enz....

en daarna terugplaatsing. en dan de lange weken he.....

ik laat jullie zondag horen hoe of wat....

dikke kus van mij

Terug
Bovenaan