punctie minder nieuws toch een licht puntje

lieve allemaal

Bedankt voor al het duimen dat als eerste. De punctie was heftig en zat dan ook trillend  in de stoel. Daarna kregen we ook nog geen goed nieuws er waren geen zaadcellen gevonden tot nu toe helemaal niks. Ze gingen verder zoeken en toch nog drie gevonden. twee bruikbaar twee eitjes proberen te bevruchten 1 mislukt 1 over waarbij het wel lukte. Nu wil ik jullie vragen met ons mee te hopen bidden en duimen dat deze gaat delen en zaterdag of zondag terug geplaatst kan worden....
Alvast bedankt...
Op moment ben ik erg misselijk (overgeven) heel erg zweten en net bijna flauw gevallen bij het stemhokje . Gelukkig kwam ik een vriendin tegen die re van weet en me goed geholpen heeft zonder kleer scheuren het hokje weer uit te komen.
Ondanks alles gaan we er voor er is er 1 maar 1 kan ook genoeg zijn als hij zich gaat delen. Ik geloof in wonderen en ik vond het naar het eerste nieuws al een wonder dat er toch nog 1 uit is gekomen. We hebben hoop veel hoop.
Ik hou jullie op de hoogte.

liefs rozemarijn

Heee Rozemarijn,

Ongelooflijk wat een verhaal, hoop dat je je nu weer wat beter voelt, ben blij dat je de punctie achter de rug hebt... want het was niet niets he.... zoals je al beschreef dat het tegen viel.

En natuurlijk gaan ik voor je duimen, dat er zeker dat ene super eitje goed gaat delen en terug gezet gaat worden.

Beterschap en heel veel knuffels van mij

Jeetje meid, dat is dus niet niks wat je vandaag hebt meegemaakt en te horen hebt gekregen. Ik hoop echt dat die ene zijn best gaat doen! Ik zal voor je duimen!!!!! Heel veel sterkte en succes de komende dagen. groetjes

jeetje, ik hoop voor jullie  dat het een supereitje en superzaadje zijn. Want meer heb je dan niet nodig. Heel veel sterkte en succes voor de komende dagen
Sherene

jeetje meis... ik hoop maar dat al die pijn en rottigheid voor een heel mooi wonder gaan zorgen!! Dan wil ik de volgende keer ook wel wat als dat het resultaat mag zijn.
maar idd, leuk is anders.
dat er maar een heel mooi goed bevrucht eitje uit mag komen!!
succes en sterkte!
gr. petra

Wat vreselijk!! Ik hoop echt dat het met dat 1 eitje gaat lukken!! Heeft je man al vaker zo'n slecht potje gehad of is dit toeval?

heel veel sterkte en ik duim voor je!!
M

Hallo Lieverd,

Heb zo voor je geduimd gisteren. Ik weet dat de punctie eigenlijk gewoon TE erg is. Mijn vriendin is 3 weken geleden bevalllen na IVF van een dochtertje. En zij had niet eens in de gaten dat ze weeën had omdat ze al veel ergere pijnen gewend was door de IVF. Ik wil er helemaal niet eens over nadenken nog....(misschien is dat straks ook nog de enige weg voor ons)

Vind je heel heel heel dapper meis!

En tja eentje kan gewoon genoeg zijn. Ik zal zeker voor je duimen tot ik er bij neerval zelfs, bidden daar ben ik niet zo goed in dus dat sla ik over. Maar zal een kaarsje voor geluk en voorspoed voor je branden!

Ik was ook zo misselijk en beroerd, vandaag gaat t beter, hoop dat jij je ook weer beter voelt!

Denk aan je en................het gaat lukken meissie!

Cynthia

Lieve allemaal...

Ik kan gelukkig na 1 nacht niet slapen en nu wat beter geslapen weer recht op lopen. De na pijn was echt niet grappig. Jullie berichtjes doen me heel erg goed. Zo,n slecht potje is nog nooit gebeurt en waarschijnlijk van alle stress want mijn man kon er niet goed tegen me zo te zien liggen... Onze gedachten zijn constand bij die ene.... We worden morgen ochtend gebeld of het goed is gegaan. We blijven vertrouwen houden anders zou je helemaal gek worden... Ik laat het jullie zeker weten.

veel liefs rozemarijn.

Terug
Bovenaan