Punctie staat vast!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Vanochtend moest ik terugkomen voor de allerlaatste follikelmeting! De drie kleinere eicellen die afgelopen vrijdag ineens tevoorschijn waren gekomen, zijn goed gegroeid! In totaal zijn er nu 6 follikels te zien die klaar zijn om aangeprikt te worden. A.s. woensdag staat de punctie gepland. Ik vind het echt zoooo spannend, maar heb er toch ook wel een goed gevoel over. Hopelijk vinden er mooie bevruchtingen plaats en houden we over ongeveer 9 maanden ons al zo lang gewenste kindje in de armen!

En Kruimel, toch allebei op woensdag. Jij heel veel succes. Ik zal voor je duimen en aan je denken. Ik moet er om 8.30 uur zijn en jij?

Liefs, Ibbeltje

Hé meid,

Wat goed joh, dat die kleintjes toch nog door gegroeid zijn.

Ik heb donderdag de punctie (van 10 follies). Ik zou hem eigenlijk ook woensdag hebben maar dan is mijn eigen arts er niet. (zie de post van mij: punctie staat gepland).
Nu kan jij me fijn vertellen hoe het was en mij heel veel moed in praten, want ik poep een beetje in mijn broek .

Wel leuk hoor, dat we nu gelijk lopen. Kunnen we elkaar op de hoogte houden. Hopelijk loopt het niet hetzelfde als bij Indy en Pleun (Pleun die geen TP heeft gehad) en mogen wij allebei terug komen voor de TP.

Kruimel

Hoi lieve Ibbeltje, zo, zie je wel, de aanhouder wint, ook bij jou gaat het gebeuren. Nou meid, heel veel succes as. woensdag, ik ga voor je duimen. Wie heb je? Niet zenuwachtig zijn hoor, het komt echt wel goed!

Liefs, Pleun

Hoi Pleun,

Natuurlijk heb ik om mijn eigen arts dr. v. Hooff gevraagd. In eerste instantie zou dr. Alberda de punctie doen, maar hij moest we lachen toen ik specifiek om hem vroeg. Hij zou kijken wat hij kon regelen, maar dat komt wel goed.
Ik neem mijn sokken en pyjamabroek mee en een leuk boek. Dan kan ik lekker lezen als ik in mijn bedje lig of ben je daar dan te suf voor? Wat is jouw ervaring met de morfine eigenlijk? Werkt het goed en wordt je er suf van?
Ik ben nu nog redelijk rustig, zal morgen wel anders zijn.
Hoe gaat het nu met jou? Ik moet steeds aan je denken, het heeft er bij mij wel ingehakt. Kan mij heel goed voorstellen dat de dreun helemaal hard bij jou aangekomen moet zijn. Hou je taai, ik hou je op de hoogte.

Liefs, Ibbeltje

Ha Ibbeltje,

WAT SPANNEND is dit toch allemaal! Ik leef echt enorm met de IVF-clan mee hoor! Ik wil je alle succes voor woensdag wensen, hoop dat je een mooie oogst hebt!

liefs, Saartje

Hoi meiden,

Lieve Kruimel, red je het nog een beetje? Ik word met het uur zenuwachtiger , het komt nu wel erg dichtbij. Ik hou me maar op de been door te denken dat het met een half uurtje allemaal achter de rug is. Gelukkig heb ik gisteren met mijn baas kunnen regelen dat ik mag bepalen wanneer ik weer kom werken. Dus ik kan het gelukkig rustig aan doen, ik ben niet verplicht om donderdag weer te gaan werken. Misschien wacht ik zelfs wel tot na de terugplaatsing!
Ik probeer het maar een beetje over mij heen te laten komen, hopelijk lukt het!

Liefs, Ibbeltje

Wat spannend. Echt goed zeg dat de kleine eitjes zijn gegroeid kun je nagaan hoe hard dat kan gaan. Hoe meer eitjes hoe meer kansen.

Ik ben zoooo benieuwd hoe je de punctie gaat beleven. Wij hebben vanmiddag onze intake voor ivf en dan kunnen ook wij beginnen.

Ik ga in elk geval voor je duimen dat je eitjes bevrucht raken en perfect zijn voor terug plaatsing.

liefs Sabine

Terug
Bovenaan