punctie viel mee!

Hoi,

Gelukkig is deze dag meegevallen! Het deed wel pijn maar niet ondragelijk, eigenlijk goed te doen, mede  natuurlijk ook door de verdoving en de slaappil.  Ik vond de HSG eerlijk  gezegd  veel rottiger. Er zijn 10 eitjes weggehaald en als klap op de vuurpijl had mijn vriend zijn beste potje ooit! 4 miljoen zaadcellen na bewerking!  Ik ben zo trots op hem! Woensdag kan ik bellen of er bevruchting is opgetreden. Bedankt voor jullie medeleven meiden! groetjes   Noor

Heeeeeeee! Wat een GOED nieuws zeg!!!! Ik ben zoooooo blij dat het is meegevallen!! Het ergste heb je nu dus achter de rug en met die superscore van je man gaat die bevruchting wel lukken!! Wanneer hoor je er meer over???

Dit geeft mij ook weer goede hoop hoor! Als jij het kan dan zie ik die punctie ook wel zitten! Hoeveel pijnstillers en wat voor een soort heb je gekregen? Heb je zelf ook nog iets extra's genomen?

lfs inge

Hi Noor,

Fijn om te horen dat het mee gevallen is!! En 10 is een zeer goede score (ik had 6). En natuurlijk de 4 miljoen is ook erg goed. Ik neem aan dat ze ivf gaan toepassen en geen icsi??
Woensdag wordt weer spannend. Wanneer is de terugplaatsing? Ik neem aan  donderdag? dat is het makkerlijkste gedeelte van het proces.

En nu maar duimen dat je dezelfde uitslag krijgt als Rozemarijn!!! Ik heb bij jou ook alle vertrouwen dat het meteen raak is!!

gr
Marielle

Hoi,
Inge, jij kan het zeker! Ik had zelf niks genomen maar heb dat ook niet gemist. Echt, die halve slaappil zorgt ervoor dat je heerlijk rustig en ontspannen wordt, ik was dus zelfs nog even in slaap gesukkeld voor de punctie... De verpleegkundigen die de punctie deden waren heel aardig en hielpen me op mijn ademhaling te letten. Ze gaven ook aan wanneer de prik kwam en dat was fijn. Daarna heb ik nog een half uurtje gelegen  en kwamen ze de uitslag vertellen. En toen mocht ik weg met het advies vandaag nog rustig aan te doen en het zou kunnen dat als de verdoving is uitgewerkt ik nog last van mijn buik krijg. Ik voel me nog een beetje wattig en voel wel dat er gerommeld is maar voor de rest voel ik me prima. Ook de goede uitslagen dragen daar natuurlijk aan bij.
Mijn vriend zit nu een dikke sigaar te roken. Dat heeft hij wel verdient vind ik!
Nu maar afwachten tot woensdag.... Ik kan me bijna niet voorstellen dat er niks gebeurt maar goed, je weet het nooit en ik wil me toch niet te veel verheugen, stel je voor dat het mislukt.
Ik hoop op donderdag de terugplaatsing omdat mijn vriend woensdag aan zijn meniscus wordt geopereerd en er dan niet bij zou kunnen zijn.
Ik hoop zo dat ik jullie over een paar weken hetzelfde nieuws als Rozemarijn en Marielle te brengen.

hoi noortje

dat heb je ook weer achter de rug gelukkig. Nu wachten tot woensdag spannend he. Ik had er best de zenuwen van.... Heel veel succes met wachten op hele mooie emmy's die ze terug kunnen plaatsen...

liefs rozemarijn

Wat goed dat het is meegevallen zeg!
Nu een hele spannende tijd, morgen weet je meer. Ik verwacht een superscore en dat er een stel super Emmy's bijzitten!

Ik ben aan t duimen voor jullie!

Heel veel succes en doe het vooral heel rustig aan meissie.

Liefs,

Cynthia

Terug
Bovenaan