punctie zit er op! super meegevallen.....

hey meiden , ik heb de punctie achter de rug, hij is echt super meegevallen, zou het zo weer doen... heb nu wel wat buikpijn,maar ja dat hoort er bij he...

ze hebben er 16 uit kunnen halen, en manlief was ook goed.... nu zondag bellen hoeveel embryos eruit gekomen zijn..... en dan zondag terug zetten en dan gaan de lange weken in... ik mag 25 november testen.....

ben zo blij dat het achter de rug is zover....

nu zeg ik , heb me voor niks druk gemaakt maar ja liever dat als denken er is niks aan de hand en daarna krom liggen he.....

hopelijk was het maar eenmalig....

laat ons een keer bij de gelukkige zitten?????????

laat jullie zondag horen, hoe de uitslag is.....

xx wendy

Hoi Wendy,

Fijn om te horen dat de punctie meegevallen is, zo zie je maar weer, dat is voor iedereen anders!

En nu wachten tot zondag, erg he? Ik duim heel hard voor je dat het nu dan maar een keer mag lukken en er een paar embryos zijn.

Hou ons op de hoogte.

Succes.

Knuffel Wijstje
(wachtbankje na 4e IUI)

16 is hartstikke mooi zeg!! Ik had er 15 (uit 29 follikels). 12 ervan waren rijp en die zijn allemaal bevrucht (icsi). 1 teruggeplaatst en 4 eskimo's en nu zwanger!!!!!!!!

Heel veel succes, ik vond het wachten de lastigste periode tot nu toe. Vooral omdat ik plat moest liggen ivm hoog risico op overstimulatie. Heb ik niet gekregen tot nu toe, maar heb nog steeds last van de eierstokken, terwijl de punctie toch al 4 weken geleden was. Nou ja, alles voor het goede doel!!!

Pink

Hoi Wendy, wat fijn dat de punctie is meegevallen.
 Ik was degene die jou wel een beetje heeft bang gemaakt. Dat was niet de bedoeling, maar mijn verhaal is uniek en dit komt natuurlijk amper voor.

Wat fijn dat er zoveel zijn weggehaald. Ik ben wel jaloers op iedereen die na de punctie zoveel embryo's over hebben gehouden.
Ik heb van de 7 cellen die bij de punctie zijn weggehaald, maar 1 goed embryootje overgehouden en die zit nu in mijn buik.

Meid ik wens je heel veel succes, ik hoop dat je veel goede embryo's hebt.
Laat het ons even weten.

Groetjes van Gré

hoi lieve schatten...

ik ben ook super blij dat de punctie mee viel, en Gre je hebt me niet bang gemaakt hoor... ik was toch al super bang!!

ik ben benieuwd hoeveel goede embryos eruit zijn gekomen, we zullen zondag horen , moet al om 9:15 bellen , lekker op tijd, geen tijd om me druk te maken die dag,

we hebben besloten dat er 1 top terug word gezet, en als ze middelmatig zijn dan 2,

ik hoop echt dat het allemaal aanslaat en dat ik dit niet nog een keer allemaal mee hoef te maken, heb echt zulke maagpijn niet leuk meer!!

moeten jullie na de punctie ook nog iets doen van medicijnen?? ik heb nu utrogestan en die moet ik 6 tabletten per dag inbrengen tot dag 16, maar ik had zelf wel al een mooi bedje gemaakt zei de arts,

en hoe voel je je na een terugplaatsing, want theoretisch ben je zwanger!!   alleen moet je lichaam het accepteren, ( als het gezond is tuurlijk)
doen jullie dan gewoon alles??? ik ben echt niet van plan om te gaan tillen enz....

en dan heb ik nog 1 vraagje???  hoe zit het met gemeenschap hebben?? ( niet dat ik daar nou om zit te springen) maar ja je weet het nooit he....

want die twee eitjes die nu zijn blijven zitten waar blijven die nou dan??? ik vraag het voor de zekerheid nog een keer zondag, sorry dat ik zoveel vragen stel maar het is de eerste keer, en het valt allemaal niet mee!! maar daar kunnen jullie natuurlijk over mee praten!!
ik hoop tot snel,
dikke kus van mij

Hoi Wendy,
na de TP voel je je niet anders, ik was alleen wat emotioneel, omdat je theoretisch zwanger bent. Ik moest nog even 10 min. liggen en kon daarna gewoon naar huis. Ik kreeg nog een papier mee, waar alles over de bolletjes en de test in stond. Dit staat ook in de brochure die ik al eerder had gekregen.
Je lichaam moet het idd accepteren. Ik mocht 3 dagen erna geen zware dingen tillen. Voor ik het wist liep ik al met een wasmand naar de wasmachine. Nou is een wasmand niet zwaar, maar toch.

En vrijen. Tsja, ik heb pas 6 dagen na de punctie (zondag)  weer gemeenschap gehad. Dit was 2 dagen na de TP. Toch voelde ik nog wel pijn. Gister pas   weer gemeenschap gehad. Ach, ik ben te moe om maar iets te doen,laat staan gemeenschap Volgens mij mag je gewoon gemeenschap hebben. Als je er niet prettig bij voelt, dan doe je het niet. lekker knufflen is ook heerlijk. Dat doen wij veel.
Vragen kun je altijd zondag doen.
Ik hoef alleen maar die bolletjes te gebruiken, verder niet.
Ik slik wel Femnatal van davitamon, omdat dit speciaal is voor vrouwen die zwanger willen worden, zwanger zijn en borstvoeding geven.
Alles zit erin wat je nodig hebt, incl. foliumzuur. 1 pilletje per dag is voldoende. Het is wel prijzig, ik geloof rond de €13,00. Het is niet vaak in de aanbieding.
Ik voel me er wel prettig bij, vooral in deze tijd van het jaar, waarin iedereen vaak wat kwakkelt met de gezondheid.

Hoepelijk heb je wat aan mijn antwoorden.

groetjes van Gré

hoi gre,

fijn dat je geantwoord hebt,   maar dat je nu zo moe bent is eigenlijk ook wel een goed teken he!!!

ik zit de laatste maanden zoiezo niet meer om de sex te springen , ik vind het zo raar allemaal , net of er een donkere wolk boven hangt!!

ik ben super benieuwd zaterdag!!!  laat je me het wel weten....

ik ga nu maar weer eens op de bank liggen want begin nu weer buikpijn te krijgen....

tot snel he schatje..... komt goed he!!!  doei doei

Terug
Bovenaan