Punctie

<p>Hoi allemaal, </p><p>Morgen heb ik mijn 2e punctie, ben best een beetje nerveus aan het worden omdat het me de vorige keer behoorlijk tegenviel. </p><p>Uit de eerste punctie hebben hadden 4 emmy's, waarvan we uiteindelijk onze dochter hebben mogen krijgen :) daar zijn we heel blij en dankbaar voor. De laatste terugplaatsing is een paar weken geleden geëindigd in een miskraam... Nu heb ik dus morgen m'n 2e punctie want we zouden heel graag een broertje of zusje willen :) nog meer mensen die 1 deze dagen misschien een punctie hebben?</p><p>Wat doen jullie vooral de dagen na de punctie en terugplaatsing? Eten en drinken jullie nog bepaalde dingen wel/niet?</p><p>Groetjes Karin </p>

Hoi hoi,

Wij zitten beide in een soort zelfde situatie.
wij hebben al een dochter en hadden nog cryo’s in de vriezer na de eerste terug plaatsing een miskraam daarna nog 5 terugplaatsingen helaas geen resultaat.
enige tijd geleden punctie gehad en uit de verse terugplaatsing nu een zwangerschap nog maar 5 weken dus enorm spannend. 
Ik zorg voor voldoende rust geen alcohol en pom granaat appelsap voor de innesteling. 

Heel veel succes ik ga voor je duimen.

Ahhhh wat leuk! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap, ik hoop voor jullie dat alles goed blijft gaan, daar gaan we wel vanuit natuurlijk :).
Hopelijk is het snel voorbij die punctie en krijgen we een mooi resultaat. 
Hoeveel dagen na de punctie was de terugplaatsing bij jou?
Ja die Granaatappelsap doe ik ook inderdaad :) en rust probeer ik ook zoveel mogelijk te pakken, al valt dat niet altijd mee met een dreumes hahahah.
Hoe oud is jullie dochter?

Terug
Bovenaan