Punctie

Hallo allemaal,

Ik wil ff met jullie delen dat ik vandaag mijn punctie heb gehad en dat er 4 eitjes zijn uitgekomen,nu nog 3 dagen wachten op bevruchting en dan TP(terugplaatsing)En dit allemaal nog wel op mijn 26 e verjaardag!!!

PS:Cynthia ik had al terug geschreven maar dat bericht was zomaar verdwenen!

Liefs Tamara

Hoi Tamara,
Oh wat spannend allemaal zeg! En is de punctie meegevallen? Ik hoor zoveel verschillende reactie hierop. Ikzelf start september/oktober met ivf en krijg dus in oktober de punctie.
Ik hoop dat deze poging je gelukspoging is meid. Ik ga vast en zeker voor je duimen.
Suc6
Veel liefs Ang …

Hoi Meissie,

GEFELICITEERD HE!!!!!

En viel het mee dit keer?

Ja er was een storing en er zijn berichtjes plots ineens verdwenen, nou ja ik zie het nog wel een keertje verschijnen.
Moet vanavond werken tot 20.00 uur
Ik zie je donderdag wel!!

Ondanks dat je rust moet houden, toch nog een hele fijne dag gewenst!!!!!

Cynthia

Hai Tamara,

kun jij mij eens uitleggen wat men nu verstaat onder 1 poging IVF. Geldt dat nu per punctie en dan hoeveel bevruchte eicellen eruitkomen zoveel keer mag je per IVF behandeling of is het gewoon 3 x een punctie en dan houdt het op ?

liefs Kyra

Hi Tamara,

Gefeliciteerd met het goede resultaat van maarliefst 4 eitjes!! Is de punctie je meegevallen?
Ik ga heel hard voor je duimen dat de TP goed aanslaat deze keer, want zo'n supercadeau gunt iedereen jou hier.
Worden er nu ook eskimootjes van gemaakt die ze evt. niet terugplaatsen of niet. En heb je daar eigenlijk zelf iets over te zeggen? Ik ben heel benieuwd.

Een fijne verjaardag!
lfs. Suus

De punctie is me erg tegengevallen,ik ben er nu nog beroerd van,ik ben blij dat ik vandaag ook nog vrij had genomen en hoop gewoon dat ik me morgen beter voel en weer kan werken.

Kyra:Bij iedere poging van IVF heb je 1 keer punctie en TP en je hoopt dan natuurlijk op een bevruchting als er geen bevruchting is wordt de poging afgebroken en krijg je geen TP (terugplaatsing)Ik weet niet hoe het precies zit met afgebroken pogingen want ik heb de vorige 2 keren een bevruchting gehad.

Suus:Ik hoop dat er eskimootjes uitkomen vorige keer had ik maar 1 bevruchting en die keer daarvoor waren ze niet goed genoeg voor invriezen.Ik hoop dat dat nou wel gaat lukken.

Ang:Iedere puctie is weer anders,de eerste had ik een grote bloeding(waar ik nu ook weer last van heb en de 2e punctie ging goed nergens last van gehad dat beviel me trouwens ook beter ,want ik voel me nu gewoon echt beroerd nog veel bloedverlies en misselijkheid van de antibiotica.Ik heb het ziekenhuis net gebe;t maar ze waren met lunchpauze dus ik wacht op hun telefoontje......

Liefs Tamara

Terug
Bovenaan