Punctiedatum is bekend! Spannend!!!!

Hoi meiden,

Vanochtend naar het ziekenhuis geweest voor de 3e fm. Het gaat de goede kant op, er zitten nu 5 follikels die bijna groot genoeg zijn. Er zitten echter ook nog 3 of 4 follikels die nog aan het groeien zijn, zijn nu ongeveer 13 mm. Hopelijk maken die deze laatste dagen nog even een flinke groeispurt door, waardoor we bij de punctie misschien wel 9 follikels hebben. Dan zijn we erg blij! Vandaar dat de gyn. besloten heeft om de punctie 1 dagje uit te stellen, het wordt nu dinsdag. We moeten al om 7.15 uur in het ziekenhuis zijn, mijn gyn. heeft die dag operatiedag, maar hij wilde erg graag mijn punctie zelf doen. Dus dat wordt vroeg uit de veren!
Hopelijk gaat het deze keer weer volgens plan en hebben we een goede oogst!

Prettig weekend allemaal, Ibbeltje

He Ibbeltje,

Wat goed nieuws!!! Hopen dat de rest nog even mee wil groeien en anders kan de pregnyl ook nog veel doen. In ieder geval ga jij een goed weekend tegemoet. Ik zit in mijn laatste dagen van mijn wachtweken, heel spannend dus. Jij in ieder geval veel succes!!

Lfs Roelien

Hoi lieverd, 't is echt niet te filmen, wat een super goed nieuws en werkelijk he, het is gewoon hetzelfde verhaal als van ons! Laat ze nog lekker even doorgroeien........ik duim voor je en steek een heleboel kaarsjes aan! Ben nu bij mijn ouders, maar kon het niet laten om even te lezen hoe het met je was gegaan, dus hou het kort!

Heel fijn weekend, maar dat komt wel goed denk ik!

Dikke kus van Pleun

Hallo Ibbeltje,

Dat wordt idd vroeg opstaan dinsdag, maar dat heb je er vast heel graag voor over.
Wat super dat je arts dit zo wil doen. Echt geweldig.

Nou heel veel succes dinsdag! Ik hoop dat je snel goed nieuws brengt.

Liefs,
mama Peet

Terug
Bovenaan