puntje van de plasser rood(onstoken)

Hallo allemaal Dean heeft het begin van zijn plasser onstoken.Weet iemand wat ik hieraan kan doen.Ik weet eigenlijk niet goed wat ik hiermee moet.Mijn moeder zei al probeer heel voorzichtig in bad de voorhuid terug te trekken maar dat gaat niet.
En natuurlijk wens ik iedereen een hele goede jaarwisseling.
groetjes Chantal mv Dean

Ik zou even bellen met de huisartsenpost bij je in de buurt.
Het lijkt me erg pijnlijk en onprettig.
Ze kunnen je advies geven en als hij er erg last van heeft er misschien meteen naar kijken en er iets aan doen.
Zelf zou ik er vooral niet aan gaan zitten, je weet niet of je het verergerd

Succes

Hoi Chantal,

Julian heeft ook wel eens een wat rood uiteinde van zijn piemeltje gehad. Zolang het alleen een beetje rood is en niet dik wordt, ettert of vies ruikt en zolang hij geen koorts heeft lijkt het me niet zo'n probleem. Goed schoon houden, maar niet teveel aan zijn voorhuidje zitten, hier zit nog weinig rek in. Ook niet gaan smeren met zalfjes ofzo, ik denk dat dat alleen maar verergert.
En als je het niet vertrouwt, gewoon de ha(post) bellen!

Succes ermee,
Ellen m v Julian

Ik lees altijd mee en heb een zoontje van bijna 16 mnd. Ik ben zelf huisarts en wat jouw zoontje heeft is 9 van de 10x een infectie wat we balanitis noemen. De behandeling is miconazol creme, ik weet niet of je dat toevallig in huis hebt. Kan je met een wattenstokje proberen onder de voorhuid te krijgen (wel een geknoei en geklooi). Anders zou ik even naar de dienstdoende apotheek gaan en dat ophalen, want het kan heel snel erg ontsteken. Het kan flink pijn doen en branden bij het plassen. Sterkte en hopelijk valt het mee en wordt hij morgen met een normaal piemeltje wakker!

Gelukkig nieuwjaar!

Hoi Marlies je had inderdaad gelijk we hebben zalf voor onze zoon gekregen en deze mama is weer gerust gesteld!Hartelijk bedankt voor je advies
groetjes Chantal

hoi
joey heeft dat ook vaak,niet  aan komen,even de dokter bellen voor een zalfje,die smeer je er op en het is zo over,het is een zalfje voor schimmel infectie,het heet miconazolnitraat/hydrocortison.
susses.
groetjes samantha mv larissa,lisanne en joey

Ow dat spul! Dat ligt standaard in mijn badkamer! Geweldig spul. Ja, voor mezelf dan he! Er zit geloof ik een beetje hormoon in, dus ik smeer Kian er niet mee in. 1x op advies van de dokter. Maar eczeemplekje? gescheurd velletje tussen de tenen (zwemmerseczeem ofzo?) ... beetje zalf, twee daagjes .. klaar!
Groetjes!

Terug
Bovenaan