pupke

Hoi Pupke,

Ik zag je naam hier nog staan en ben erg benieuwd hoe het met je gaat!?

Met mij gaat het niet lekker. Eind deze maand toch maar een gesprek met een psych. Ik kan dingen niet loslaten en voel me vaak prut.

Heb je nog contact met anderen hier of surf je wat rond?

Liefs Lientje

Hoi lieve Lientje,

Wat heb ik jou gemist zeg!
Wat vervelend dat het met jou niet zo lekker gaat!!
Kan ik je helpen?
Zal altijd voor je klaar staan!
Ik begrijp je wel dat je de dingen moeilijk los kan laten en dat je vaker een dipje hebt.
Ben heel eerlijk als ik niet zwanger was geworden was ik nog verder van huis afgeweest....
Ik heb op een gegeven moment hulp gezocht bij een paranormaal genezer bij ons in het dorp.
Wist gewoon niet wat ik met mezelf aan moest.
Geloofde er niet 100% in maar ik moest wat.
Het heeft mij heel veel rust gebracht en dat was wat ik nodig had.
Met mij gaat het super nog 2 weekjes voordat ik uitgerekend ben;)
Ben erg benieuwd naar mijn kruimeltje.
Ik heb nog contact met Nathalie en probeer andere tot steun te zijn waar ik kan.
Ik heb me ook 2 jaar vaak heel rot gevoeld en kan nu zeggen dat mijn verdriet eindelijk een plaatsje gekregen heeft.
Vergeten doe je het nooit maar de scherpste randjes zijn eraf.
Mede dankzei de kleine man in mijn buik.
Zou jou zo graag ook zo gelukkig willen zien maar dat heeft tijd nodig.
Wou dat ik je kon knuffelen en je verdriet wat minder heftig kon maken!
Sterkte lieve meid en vergeet niet dat je altijd bij mij terrecht kan met alles!

Liefs Pupke

Hoi Pupke en Lientje

Ik weet jullie verhaal niet (heb wel een klein vermoedden) maar ik las dat pupke bij een paranormaal genezer is geweest. Ikzelf ben 2x bij 24 weken mijn kindje verloren en kwam er met psycholoog er niet helemaal uit, ook ik ben naar een paranormaal genezer geweest en die kon me ook erg goed helpen, ze weten precies hoe je voelt en zij kon mij echt goede raad geven daarin.

Ik hoop voor Lientje dat je je binnenkort wat beter gaat voelen.

Succes

Gr.

Lieve lientje, zag je oproepje aan pupke.
Ik denk vaak aan je, en ik vind het heel erg spijtig dat je niet met beter nieuws op het forum verschijnt.
Ik vind het goed van je, dat je hulp gezocht hebt. En hoop dat het met hem/haar klikt en dat je beter in je velletje weer komt.
Ik gun je namelijk alle geluk en liefde van de wereld toe. En lieve lientje zoals jij voor mij een grote broer was! mocht je ooit een grote of kleine zus nodig hebben, schroom niet. Dikke knuffel voor je.

liefs nath

Hey meiden,

Wat ben ik blij wat van jullie te lezen en dan ook nog positieve dingen. De eerste keer dat ik het las schoten de tranen in m'n ogen, zo lief! Dus naar nog maar even reageren.
Ik mis jullie ook, maar ik kon het op een gegeven moment niet meer opbrengen en ik had gehoopt hier met ander nieuws weer te komen. Helaas is het anders...
Volgend jaar gaan we verbouwen dus ik heb weer een project om me op te richten, dat voelt wel fijn en voor de rest zien we wel. Ik hoop dat het gesprek me goed doet en dat die vrouw me een aantal handvaten kan geven.

Dikke X Lientje

Hoi Lien,

Begrijp je heel goed!
Zorg maar eerst lekker voor jezelf.
Ik hoop ook dat die vrouw jou op de goede weg kan helpen.
En als je behoefte hebt om het lekker van je af te schrijven weet je waar je moet zijn he?!
Wat fijn dat jullie gaan verbouwen volgend jaar worden je gedachte even door andere dingen bezet.
Ik wou dat ik je effe kon knuffelen!
Hou je taai lieve meid ook al schrijf je niet je wordt door mij nooit vergeten!
Jij was er voor mij toen ik het super moeilijk had en hebt mij echt geholpen dat is goud waard!!!!!

Dikke knuffel
Pupke

Hoi lientje,

Was benieuwd hoe het met je was, heb nog vaak aan je moeten denken, maar heb mn "gezicht" hier niet zo vaak meer laten zien omdat ik hier toch niet meer echt thuis hoorde.
Wat goed dat je hulp hebt gezocht, het had fijner geweest als het niet nodig was geweest, maar hoop voor je dat je alles een beetje los kan laten.

Liefs Jen

(we hebben vorig jaar veel met elkaar gesproken, ik heb vorig jaar ook 2 miskramen gehad)

Ik ben ook even aan het kijken of ik "oude bekenden" zie en zie daar. Ik weet niet of jullie mij nog herinneren, maar ik heb voor de geboorte van mijn zoon 2 miskramen gehad en daarna weer 3. Ik was er helemaal klaar mee... maar nu begint het toch te kriebelen. Misschien toch nog 1 keer proberen. Ik lees dat een aantal van jullie al bijna aan het bevallen zijn! En dat anderen net als ik nog steeds niets (in mijn geval erbij) hebben. Ik wens jullie allemaal veel geluk en sterkte!

Terug
Bovenaan