@pupke

Hoi Supertje,

Wordt toch echt een jongetje!
Ook leuk hoor.
Hoe gaat het met jou?
Ik ben nog wat moe en beetje last van mijn bekken maar mag niet klagen.
Gaan morgen lekker shoppen bij de babydump.
Heeft mijn man bedacht leuk he?!

Liefs Pupke

Hey meid,

Je had er al wel een beetje rekening mee gehouden he. En misschien al een beetje aan het idee kunnen wennen. En nog een kereltje is ook hartstikke stoer. Wie weet wat de toekomst nog brengt. Je man kan ook ooit nog wel kriebels krijgen hahaha. Anders neemt ie je morgen niet mee naar de babydump. Geniet lekker van het shoppen. Ik kan er nooit vandaan zonder iets mee te nemen. (schaam, schaam, schaam) En hij zit hier maar een paar dorpen vandaan.

Moe ben ik ook nog wel hoor. Weet niet of het door die zwangerschapsreuma komt, maar vind het knap lastig hahahaah. Ik ga lekker nog naar bed 's middags als mijn andere boefje ook plat gaat.

Dinsdag krijg ik de 20-weken echo. Eigenlijk hebben we met de 17 weken met de pretecho al gezien dat alles in orde is. (wel fijn dat ze dat gelijk deed) maar ik voel dit kindje zoveel minder dan die eerste. Die was heel erg druk in mijn buik en deze friemelt wat. Nou is de oudste ook druk gebleven, dus misschien hoop voor de toekomst hahahahaah.

Geniet er morgen lekker van he.

He Supertje,

Sorry voor de late reactie.
Baal van mijn verloskundige ze is een vriendin van me.
Woorden met haar gehad omdat we de 20weken echo niet bij haar doen maar in het ziekenhuis.
Door mijn vorige zwangerschappen heb ik daar gewoon een beter gevoel bij.
Ze was echt zwaar beledigd en het probleem is ook dat ze dit persoonlijk aantrekt.
Weet dat ze het lastig met haar zelf heeft maar als client wil ik daar niet voor opdraaien.
Ben zo blij dat alles nu goed gaat is gewoon echt een domper!
Ga nog een keer met haar praten en als we er dan niet uitkomen dan ga ik over naar een ander.
Gaat het bij jou wel lekker?

Liefs Pupke

Hey, en ik zie jouw reactie nu pas. Dat is balen zeg van je vk. Beetje lastig zo. Ik snap wel dat je de 20-weken echo in het ziekenhuis wil laten doen. Je hebt je portie ellende al wel gehad. Dat zou zij ook moeten begrijpen vind ik. Zowel professioneel als je vriendin zijnde. Je bent nu lekker op weg en begint eindelijk een beetje vertrouwen te krijgen in jezelf en mini en dan verlies je dat vertrouwen weer bij je vriendin. Ik hoop dat je gesprek wat oplevert en anders inderdaad naar een ander toe.

Ik blijk toch wel een behoorlijk ijzertekort te hebben. (vandaar die vermoeidheid) en heb nu tabletten gekregen. Heb hoge ontstekingswaarden maar dat heeft dan weer met die reuma te maken. Ach gaat vanzelf wel weer over. Mini doet het uitstekend en daar draait het de komende 20 weken nog om. Daarna komt mijn eigen lijf wel weer aan de beurt hahhahaha.

Heel veel succes met je gesprekje!

Liefs Supertje

He Supertje,

Dank je voor je lieve berichtje!
We hebben het gelukkig uitgesproken en ik hoop dat ze nu een beetje normaal gaat doen!
Ik ben ook nog erg moe zal ook eens mijn ijzer laten checken.
Wat vervelend dat je ook nog reuma erbij hebt beetje balen he!
Maar gelukkig doen onze mini's het goed.
Ben ook erg benieuwd naar de 20 weken echo nog 1 weekje en een nachtje wachten.....
Maar ik voel mini elke dag dus dat stelt wel gerust.
Wij hebben al een naam jullie ook?
Werk jij fulltime of parttime?
Ik ben heel blij dat ik maar 28 uur werk waarvan vanaf morgen 9,3 uur arbeidstherapeutisch ivm mijn bekken en heb last van zwangerschapsischias.
Kan ik lekker wat rustiger aan doen.
Ben jij al gaan shoppen?

Liefs Pupke

Fijn dat het wel uitgesproken is zeg. Dat is wel een geruststelling. En je ijzer zeker even laten checken. Kan ineens heel hard naar beneden gaan. Ik moet om de 2 weken bij de huisarts even laten controleren nu.

Wij hadden met de 7 weken eigenlijk al een naam, maar begin nu te twijfelen haahahah. Onze oudste heet Tjerk en we hadden Sietse erbij verzonnen. Maar ik vind Koen zo leuk. Manlief vind dat niks, dus ik denk dat ik er mee wacht tot de bevalling begonnen is en dan nog eens over Koen begin hahahaha. (meestal geven ze dan alles toe he hahah)

Ik ben fulltime huismoeder. Heb de luxe dat ik werk aan huis erbij heb.

Maar als je het gezellig vind (en prettiger) om wat persoonlijke dingen uit te wisselen kun je me ook vinden op msn.

supergirl_274@hotmail.com

Ik heb soms wel eens het idee dat er nog wel eens familie op de site rond snuffelt hahahaha.

Terug
Bovenaan