PUPPP

Helpppppp iemand ervaring hier met PUPPP?

Ik heb al eerder een topic geopend over jeuk maar na onderzoek en koelzalf doorverwezen naar de dermatoloog en waarschijnlijk is het PUPPP kan morgen beginnen met een sterkere hormoonzalf en als dat niet werkt opnieuw heen.. maar misschien heeft hier iemand tips. Ben nu 34 weken

Hee!

Volgens mij heb ik ook op je vorige topic gereageerd… Ik had het ook, maar had het gevoel dat het niet serieus werd geboren. Kreeg alleen het advies om mentholgel te gebruiken. Dag hielp steeds toen seconden.

Mijn tante heeft twintig jaar geleden in het ziekenhuis medicatie gehad, het hielp direct. Ze kan alleen niet terugvinden hoe het heette …

Bij mij nam het ja 1.5 week af. Hopelijk bij jou ook.

Echte tip heb ik niet. Veel succes!

Ja klopt ik herken je verhaal.

Inderdaad die mentholgel is echt heel tijdelijk niet lang genoeg om zonder jeuk in slaap te vallen.
Ik lees ook dat sommige tijdelijk prednison krijgen, misschien heeft je tante dat gehad?

Ik hoop ook zoooooo dat het snel weer afneemt want dit is echt niet te doen.. vind dit het meest vreselijke kwaaltje die ik heb gehad terwijl ik tot week 23 continu misselijk was en moest overgeven.

Terug
Bovenaan