puppp

Ik heb zojuist een site ontdekt over puppp (zwangerschapsjeuk) Voor iedereen die geinteresseerd is
http://www.angelfire.com/grrl/puppp/pupppsitebovenframe.htm

En sterkte met de jeuk... Mijntje
 
Hoi Mijntje,

Ik heb best veel last van jeuk en ga zo even kijken op de site die jij opgeschreven hebt. Wat ik me afvroeg: Ik heb ooit in Spanje (of was het nou Italie?) op vakantie een Mijntje ontmoet, zij was daar met een vriendin op interrail en ik met mijn toenmalige vriend. Als dit je echte naam is, is die niet zoveel voorkomend en ben je misschien dezelfde als toen. Het moet ergens in '99 of 2000 geweest zijn die vakantie. Mijn echte naam is Kirsten, trouwens en ik ben nu 19 weken zwanger. Ik ben benieuwd of jij "het" bent...

Liefs Kiki
 
Hoi Kiki,

Het is inderdaad mijn echte naam. Maar helaas ben ik niet degene die jij beschrijft. Er zijn inderdaad niet heel veel mensen met dezelfde naam, maar ze bestaan toch echt! Ik hoop dat je er uit bent gekomen met je jeuk. Bij mij was het iets minder, maar nu loopt het weer helemaal uit de hand. Maar als het een btje meezit komt het er snel aan want ik ben vandaag uitgerekend!!! Groetjes van een andere Mijntje
 
Terug
Bovenaan