<p>HELP, echt HELP!</p><p>Ik nam Noah overal mee naartoe, van dokters afspraken naar etentjes bij ouders. Niet dat we vaak weg zijn van huis want mama is nog aan het revalideren. </p><p>Onze kleine meid is dus veel thuis, wat nooit een probleem was. Sinds deze week heeft ze het volgende:</p><p>Ze is 3,5 maand oud en als we bij een van onze ouders komen (maakt niet uit waar) zet ze het op een krijsen. Ja echt, non stop krijsen. Pure paniek.. niks helpt en we krijgen haar niet stil. Er is niks gebeurt of veranderd deze week. Alsof ze in een soort fase terecht is gekomen. Als dit gebeurt ga ik gewoon naar huis.. Als ik haar in de auto zet is het al goed en thuis is ze weer helemaal Noah. </p><p>Als mensen thuis op bezoek komen is er ook geen probleem, tot nu toe iig. </p><p>Hebben mensen hier ervaringen mee? Wat kan het zijn en hoe kan ik haar en mezelf rustig houden? Ik zat laatst namelijk huilend in de auto omdat ik het zo sneu voor haar vond en ja ook mezelf. Ik zit al veel thuis door omstandigheden en wil soms ook even weg.. </p><p>Iemand tips???</p>