puregon

Hoi allemaal, bedankt voor de reacties, die hebben me goed gedaan.
Nou, vanmorgen ben ik dus naar het ziekenhuis geweest en nu gaan we verder met Puregon. Hiervan moet ik iedere dag een bepaalde dosis spuiten in mijn onderbuik. Ik heb vanochtend dus ook prikles gehad. Nou, ik vond het doodeng, om mijzelf zo in de buik te prikken. Maar toen ik het eenmaal gedaan had viel het reuze mee. Je voelt er helemaal niets van. Nu moet ik vanavond dus beginnen met injecteren. Dit moet ik iedere avond rond een zelfde tijdstip doen. En dan moet ik volgende week terugkomen voor een echo. Zal mij benieuwen.
En nu maar afwachten of dit wat word.

Groetjes Naatje

Spannend meid!!!
Lijkt mijn ook zo eng dat spuiten ik hou al niet van pillen slikken dus laat staan spuiten blehhh........!
Maar het is voor een goed doel dus ik zou het zeker ook doen hoor ik mag dus nog een kuur clomid en dan mag ik denk ik ook gaan spuiten dus ik wacht het eerst 19jan af op mijn NOD duim je voor me .
KUS NIEM

Hoi Naatje,

Ik kan me voorstellen dat het in het begin heel erg eng lijkt dat spuiten in je onderbuik maar het went inderdaad vast snel. Hoe lang mag je dit dan nu doen?

X F.

Hoi allemaal,

Bedank voor jullie reacties. Ik weet nog niet hoelang ik dit mag doen, volgende week woensdag mag ik weerkomen en dan zal ik dat even vragen. Ik heb al een hele lijst met vragen. Netjes op papier want anders vergeet ik het toch weer.

Jackje, ik loop je steeds mis op de msn. Ik hoop je daar snel weer te spreken.

Groetjes Naatje

Terug
Bovenaan