puur mama van vsm

hallo

even een vraagje wie van jullie gebruikt puur mama van vsm vor de misselijkheid?
als iemand dit gebruikt helpt het? en is het niet schadelijkmijn huisarts zei van wat homeopatisch is is niet schadelijk maar heeft iemand hier ervaring mee?
ik ben met vlagen misselijk en vindt dit vervelend als ik aan het werk ben.

groetjes.

Hoi,

Ik gebruik ze ook af en toe, ik ben 1 dag super misselijk geweest en heb toen gelijk van die pilletjes gekocht. En ingenomen, ben nooit weer misselijk geweest, maar achteraf denk ik dat ik die misselijkheid had van een virus op mijn werk i.p.v. door mijn zwangerschap.
Maar je kan ze gewoon proberen ze zijn niet schadelijk.

Gr. Charlotte_26

Hallo,

Ik ben bij mijn vorige wangerschap (mijn dochtertje is nu 8 maanden) puur mama van VSM gebruikt. Echter werd ik daar juist heel misselijk van en ben toen overgestapt op dagravit zwangerschaps vitamine, sinds ik die gebruikte had ik geen last meer van misselijkheid.

Denk dat iedereen er anders op reageerd, maar heb ook nooit gehoord dat zwangerschapsvitamines zouden helpen tegen misselijkheid.

Geloof me het gaat vanzelf weer over en hoort er nou eenmaal bij. Bij week veertien had ik er helemaal geen last meer van en hoorde van meerdere meiden op het forum destijds dat dat bij hun ook zo was.

Als je verder je niet helemaal lekker voelt kunt je wel floradix gebruiken, dat kreeg ik toen via de vk tegen griep enzo of als je weerstand lager is en dat scheelt echt een hoop.

Succes ermee igg!

Liefs Lot

Hai,

Ik gebruik ze ook, want ben bij de eerst 9 mnd misselijk geweest. Tot nu toe helpt t wel de scherpe rantjes eraf te krijgen. heb tot op heden nog niet overgegeven, maar wel bijna. Dus ik moet nog afkloppen. Ik slik er veel per dag.

gr loona

Terug
Bovenaan