Puzzelen?

Feline vindt het erg leuk om te puzzelen en ze heeft nu puzzels met 5 stukjes. En ze kent ze al uit haar hoofd. Moet ik nu een puzzel met meer stukjes halen of gewoon andere?

groetjes Maris

Als Feline er aan toe is zou ik wel kijken of ze meer aan kan. Ten slotte leren ze daar het meest van.

Misschien een tip, zit er een speel-o-theek bij jou in de buurt? Ik ben afgelopen week voor het eerst bij ons geweest. Dan kun je voor een habbekrats allerlei speelgoed lenen.

Groetjes, Marisa

Hoi Marisa,

Ik zal eens zoeken of er een speel-o-theek in de buurt is. Staat me bij van wel. En ga ik toch maar moeilijkere puzzels lenen/kopen.

groetjes Maris

Jesse kan ook onwijs goed puzzelen ik heb puzzels met meer stukjes en die kan hij ook, Ik zou gewoon een puzzel kopen voor Feline met meer stukjes, dan kan ze weer lekker oefenen.
Ik heb 2 puzzels nu, waar hij op kan oefenen, zo is het ook niet te moeilijk.

Liefs

Hey wat goed van Feline! Een speel o theek is idd een idee! Ik zou haar in ieder geval wel iets moeilijkers aanbieden om te oefenen!

Ilona vindt houten puzzeltjes vooral leuk om door heel de huiskamer te gooien! En als ik zeg dat we gaan opruimen komt ze ze 1 voor 1 brengen en patrick en ik zitten dan de puzzels weer in elkaar te leggen!

x miranda

Hoi,

mijn jongste maakt van die nopjespuzzels al met twaalf stukken met gemak. Helaas hebben ze bij de spel-o-theek er geen met meer stukjes, alleen gewone puzzels en dat is nog moeilijk. Ik ben dus op zoek naar een grotere puzzel. Oma heeft er een met 24 stukken en zelfs die lukt al maar duurt wel wat langer.

groetjes

Leuk om te lezen dat ze al zo goed kan puzzelen.. Jennifer bakt er echt niets van..maar misschien weer een tip om de puzzels uit de kast te halen. Ga maar weer een poging wagen..

En de speel o Theek is echt super leuk. Mijn ouders passen 1 dag in de week op Jennifer en haar neefje van 2,5. En ze lenen geregeld spullen daar.. echt leuk hoor!!

gr. Ilone

Terug
Bovenaan