Puzzelen

Hoe gaat het met het puzzelen?
Jesse kan het aardig goed, ik heb er nu een paar en die kan hij met zijn ogen dicht hihihi.

Ik heb nu wat moeilijker gekocht, dus ben benieuwd.

Gr Linda

Ik heb hier een 3 houten (knopjes) puzzels met 6-8 stukjes, die legt Kyan idd met zijn ogen dicht, als de figuurtjes op kop liggen weet hij nog wat het is haha!
Ik dacht laatst dat ik hem een enorm uitdagende puzzel had gescoord via MP van Bumba. Hij vind hem geweldig maar na 2 dagen maakte hij hem ook met zijn oogjes dicht........
En bij Action hadden ze ook leuke maar het stomme is dat daar de afbeelding onder staat!! Nou dat was dus helemaal een fluitje van een cent!
Ik denk dat ik hem voor zijn verjaardag (14-11) maar een met 18 stukjes ofzo vraag. Stond een in het Intertoysboek.
Ik heb ook zo'n doos met 8 Bumbapuzzletjes van elk 2 stukjes, maar dat snapt hij dan weer minder goed. Misschien moet ik eens 1 voor 1 geven bedenk ik me nu..dat hij dan wel snapt dat het 1 plaatje moet worden...ahum!

Groetjes Sas

Wij lenen tegenwoordig gewoon puzzels bij de bieb. Die heeft na een tijdje helemaal door en voor dat het dan saai wordt, halen we bij de bieb weer andere.

Groetjes

ALice is niet zo'n puzzelaar, nu had ze een houten puzzel met boerderijdieren, iets van 8 stukjes en die wou ze nooit, nu was mijn moeder hier en gaat ze met mijn moeder puzzelen legt ze hem zo in elkaar....!!!
dus mevrouw kan het wel maar vind het wel goed blijkbaar!

Terug
Bovenaan