PV en Kyra

hoi Gaby,

lief dat je aan ons denkt! Ja, we zitten eigenlijk alledrie op dit moment in hetzelfde schuitje,he? Hoe is het met jou? Denk je dat je het ergste gehad hebt? Morgen moet je toch weer voor een echo om te kijken of alles schoon is? Laat je het ons weten?
Hoop voor je dat alles weg is, want dan kun je tenminste verder. Zo zie ik het tenminste.

Na het verliezen van het vruchtje gisteren, inderdaad net een grote druif, bloedde ik meer, nu is het weer veel minder, maar heb nog steeds buikpijn. Ik was wel erg opgelucht dat het vruchtje eruit was, daar zat ik toch steeds op te wachten. Nu ben ik daar rustig over. Het deed me wel meer dan ik dacht. Ik kon het steeds prima aan, ben zelf ook erg nuchter, maar toch toen ik dat babietje in wording zag, moest ik wel behoorlijk slikken.
Nu is het echt over. Maar vandaag gaat het wel weer goed met me.
Tot schrijfs!

liefs Kyra

Hoi Gaby en Kyra.

Het gaat met vlagen met mij.
Net het verloren en voel me erg leeg.
Gaby lief dat je aan ons denkt.
Moet eerlijk zeggen dat ik niets van jouw verhaal heb meegekregen.
Zat in zo'n ikke ikke fasen.
En heb ook nog niet op forum verder gelezen.

Niet dat andere me niet intresseren, maar op dit moment erg met m'n eigen bezig.

Lief dat ieder hier zo meeleef
Thanks PV

Hai meiden.

Hoe gaat die nu met jullie.
Ik merk wel dat ieder weer anders is en dat sommigen hier heel anders in reageren dan ik.
Ik ben echt een jankenbalk.
Weet dat die tranen er uit moeten dus doe het ook wel hoor.

Vandaag een gesprek met vk gehad en mag haar altijd bellen als ik daar behoefte aan heb. Vind ik erg lief van d'r.
Een vrijdag krijg ik de echo, maar zij had het idee dat het allemaal er uit was.
Dat hoop ik echt, want dat gevroet in mijn lichaam, nee dat liever niet.

Vandaag voor het eerst weer wat gedaan en voelde me daarna net een vaatdoek.
Weet niet hoe dat komt maar heb weinig energie, maarja elke dag ietsjes meer dan komt dat ook wel weer goed hoop ik.
Alleen aan werken moet   en wil ik nog niet aan  denken.
Maar daar zal ook de tijd wel weer voor komen.

PV

Hoi PV,

Las je verhaal en was zo herkenbaar. Was na mijn mk ook onzettend moe had weinig energie en geen zin om iets te doen. Heb mij hier gewoon aan toegegeven. Ben 6 wkn bij huis geweest de eerste weken was ook emotioneel zo moe. Moest het gewoon een plekje geven. daarna kwam het lichamelijke daar stond ik echt versteld van had totaal geen conditie meer. rondje met de hond en ik was kapot. ze vertelde mijn ook dat het herstel na een mk langer duurd dan een bevalling.
Maar als ik jouw was neem de tijd om je weer helemaal op te laden wat dat heb je nodig hoor.
En het zal voor iedereenweer anders zijn maar luister naar je eigen lichaam.

Groetjes astrid

Hoi allemaal,
Ik ebn gisteren voor een inwendige echo geweest om te kijken of alles goed schoon was. Nou gelukkig was dat zo zeg, en mijn eierstokken zijn ook in tact.
Ze zei wel dat we een maandje moeten wachten met opnieuw proberen om dat dat makkelijker tellen is. Nou echt niet dus he hihihihihi. Ze kan op een echo ook zien hoe ver je eventueel zou zijn en ik hou er rekening mee dat ik voorlopig nog niet zwanger raak( maar je weet het nooit)
Goed nieuws voor ons dus.
Hoe is het verder met jullie????
PV Doe lekker rustig aan hoor.Dat heb je dan gewoon nodig !!!!

Veel liefs en tot schrijfs

Gaby

Terug
Bovenaan