@pxdt44

Ik las in een andere topic dat jullie komend voorjaar toch voor ivf willen gaan?
Wat stoer dat jullie toch de stap willen/durven nemen!

Hoe lang heeft er dan tussen de IUI en IVF gezeten?

Een grote stap, maar wat goed dat jullie hem durven te nemen! Super!

Liefs Daisy

Ik denk dat er ruim een jaar, iets meer dan een jaar tussen heeft gezeten.
Maar als ik zo zit te lezen dat ivf maar naar één vergoede behandeling gaat, vindt ik het geen nut hebben om er mee te beginnen, want als je lichaam die ene keer aan de hormonen gewent raakt en dat als je de tweede keer voor ivf wilt gaan je dan gelijk weer moet stoppen, omdat je er eerst geld voor moet neerleggen. Dan kan dat ook niet goed zijn voor je gehele gestel.
Maar we wachten maar af wat ze daar allemaal mee gaan doen.
En Daycey hoe gaat het met jou?

Hoi,

PXDT44: de hormonen die je gebruikt bij IVF / ICSI zijn allemaal kortwerkende hormonen, dus je lichaam went hier niet aan hoor. Elke poging begin je weer helemaal opnieuw met alles..

daarnaast is niet bekend dat IVF uit het basispakket gaat. Heb het nagevraagd in ons ziekenhuis en bij mijn verzekeringsmaatschappij (Agis) en die weten van niets.

Dus meid, als je de kans krijgt grijp m, wie weet is dit de oplossing voor jullie!

Succes

Gr Yosha

Wij hebben woensdga te horen gekregen dat we voor IUI mogen gaan!
We hadden een hele theorie dat we tot na de kerst willen wachten etc, maar nu het zover is, willen we er meteen voor gaan! Eerst 2 november de intake, dus zal ws toch wel na de kerst worden eer de eerste IUI voorbij komt!

Een jaar wachten is toch aardig wat, maar ik snap ook wel dat je dat soms nodig hebt om weer even helemaal tot rust te komen. Zoals ik al zei, super dat jullie doorgaan! Wel een spannende periode, maar vast met een goed einde!

Liefs Daisy

Sorry dat ik ertussen kom, maar vorig jaar weet ik nog wel wilde ze ook maar 1 ivf/icsi behandeling vergoeden, dat is niet doorgegaan. Het speelt al een tijd, maar het is met dat vergoeden gewoon afwachten, en ik ken een aantal mensen die bij de 1e ivf behandeling zwanger zijn geworden, iedere behandeling staat op zich.

Succes

Dank je wel voor jullie berichtjes.
Ik heb nog niet geïnformeerd bij CZ, maar er zijn
op het moment zoals gewoonlijk meerdere dingen waar we mee bezig zijn, dingen uitzoeken en regelen.
Ik hoop dat daar gauw een eind aan komt, maar dat gaat altijd zo bij ons er is altijd wel wat.
We wachten begin volgend jaar wel even af met informeren erna.

Dikke kus pxdt44

Terug
Bovenaan