@pxdt44

Heey meid,

Ik zag je naam weer een keer verschijnen. Dacht dat je niet meer op het forum zat. Hoe is het nu met je? Twijfel je niet of je alsnog IVF zou proberen? Ik kan me voorstellen dat je niet zover wilt/kunt gaan hoor. Maar na zo''n lange tijd. Ik hoop dat je je wel redelijk voelt op het moment. Maar het lijkt me elke maand weer een strijd.

Ik wil je in ieder geval een dikke virtuele knuffel geven!

Liefs Supertje

Hoi Supertje,

Bedankt voor je reactie.
Dit jaar wordt ivf nog zeker niets.
Verder voel ik me wel aardig.
Sinds december woont mijn broer van 24 samen.
Vanaf februari loopt ze wat te dokteren, ze vloeit af en toe, en ze heeft cystes op haar baarmoeder en eileider. Ze is 21 jaar.
Volgende maand moet ze terug komen in het ziekenhuis om te kijken of ze zwanger zou zijn. Want de ene test is negatief en de andere positief.
Daar heb ik het wel moeilijk mee.
Ze wonen net een paar tellen samen en dan zou het zo zijn.
En mijn broer is er echt nog niet aan toe. Hoe hij is in zijn doen en laten wordt dat niets.
Het is verder een schat hoor, maar dit hakt er wel in bij me.
Er zit 13 jaar leeftijdsverschil in bij ons.
We moeten eerst een jaar verder zijn dan hebben mijn man en ik weer wat dingen op een rijtje kunnen zetten.
Ik ben blij dat we een hele sterke relatie hebben.

Vreselijk is dat als mensen zo snel zwanger raken (fijn voor hen, maar een hel voor een ander) Ik heb helaas ook zo'n lekkere begripvolle familie. Allemaal zo zwanger en die begrijpen echt niet wat het met je kan doen als het moeilijker of niet gaat. En dan heb ik niet eens te klagen. Want de 2e was maar 1 rondje clomid en er zit straks maar 14 maanden tussen. Waar ik echt superblij mee ben hoor. Maar mjin familie vond het dus te kort op elkaar en zie je nou wel dat het zo ook gaat. (niet dus, ben toch afhankelijk van hormonen)

Het is natuurlijk wel leuk om tante te worden he. Maar ik hoop echt dat er in de toekomst nog een kleintje voor jullie mag komen. Wel heel fijn dat jullie samen zo sterk zijn hoor. Ik heb daar echt diep respect voor. Heel veel succes en sterkte met je keuzes. Misschien als je man iets meer ruimte krijgt met zijn werk? Hij heeft een hele drukke baan als ik het me goed herinner.

heel veel liefs Supertje

Hoi Supertje,

Dank je voor je berichtje.
Dat klopt we hebben een eigen bedrijfje, we hebben een rustige periode achter de rug brengt ook weer stress met zich mee. Vandaag hebben we 3 projecten gekregen en nu hebben we tijd te kort.
Maar ja beter zo dan andersom.
Ik hoop niet dat mijn schoonzusje zwanger is, niet i.v.m. mijn eigen gevoelens hoor, maar ik vindt dat ze nog veel te kort samen zijn. En broertje lief moet eerst was volwassener worden.
Vanaf 2009 hebben we een ellendige tijd achter de rug, en daar zitten we nu nog in, voor ons gestel moeten we een maand of 8 verder zijn, dan worden we ook weer wat rustiger.
En de band met de schoonfamilie is ook niet om over naar huis te schrijven, we hebben al geruim 5 jaar geen contact met mijn man zijn familie.
Dus het is voor hem extra zwaar.
Maar nogmaals ik ben blij dat we veel kunnen hebben van elkaar.
We moeten maar blijven hopen.
Ik wens je heel erg veel sterkte en succes toe.

Terug
Bovenaan