pyama aan in bed???

Ik doe hem geen pyama aan hij heeft veel van die jogging broekjes en die trek ik hem aan met een schoon truitje de kleertjes zitten allemaal zo confortabel dat ik niet specifiek een pyamaatje aan doe bij hem..althans nu nog niet...

Ik doe hem geen pyama aan hij heeft veel van die jogging broekjes en die trek ik hem aan met een schoon truitje de kleertjes zitten allemaal zo confortabel dat ik niet specifiek een pyamaatje aan doe bij hem..althans nu nog niet...

Hij doet bij ons 1 dag met 1 setje kleren (als ze niet vies zijn). Ik zie er het nut niet van in om alleen 's nachts een comfortabel pakje aan te doen omdat ze overdag toch ook slapen? Dan ga ik er vanuit dat ze dat ook overdag nodig hebben.

ja hoor ik doe hugo vanaf dat hij twee weken is al een pyama aan. hij gaat mee in de routine van zijn broer. gelukkig zit hij ook zo rond zeven uur voor de fles dus dan gelijk met grote broer in bad en dan de pyama aan, flesje en dna in bedje!!! daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen vindt ik een beetje routine...
des te sneller slapen ze misschien wel door haha en tja omdat we al in dit ritme zitten is het wel zo handig om hugo er nu al in mee te nemen zodat hij straks niet iets anders hoeft aan te wennen als ik weer werken ben!
en ja je hebt zulke kleine pyama's (zelfs slaapzakken bij de hema maat 56/62 slaapzak)

groetjes

Omdat Thijs soms al kleertjes heeft in maatje 62 doen we 's nachts een pyamatje aan, omdat deze kleertjes wat dikker en stugger zijn, ook heeft hij een slaapzakje vanwege het bloodtrappen.

Ja, ezra kreeg vanaf 4 weken ook een pyama aan. Bij de hema hebben ze al leuke in maatje 50-56, en bij meer winkels trouwens. Hij ziet er zo schattig uit in een pyama. Ook hij gaat mee in het ritme van z'n grote zus.

Terug
Bovenaan