pyama aan?

Hallo,

Doen jullie bij de slaapjes overdag ook een pyama aan?
Ik vraag me af of het met "gewone kleren "aan niet te warm is in bed.

Groetjes,Anna.
 
Hoi, overdag slaapt onze dochter in haar rompertje. Pas 's avonds komt de pyama erbij.
Ligt ook een beetje aan de kleren.In broek en trui is het veel te warm. Shirt laat ik wel gewoon aan hoor.
 
Hoi,

Mijn dochtertje slaapt al een tijdje in een slaapzak en dan doe ik geen broekje aan en laat gewoon het truitje aan wat ze die dag heeft aangehad. Alleen als ze in bad geweest is 's avonds voor ze naar bed gaat doe ik ze haar pyama aan. Het is maar net wat je zelf makkelijk vindt.
Groetjes Daantje
 
Mijn dochter van bijna 10 weken slaapt nog continue in haar gewone kleertjes.
(ik verschoon haar wel vaak hoor!)
Vanaf maat 68 wil ik haar wel in pyjama laten slapen.
 
Onze zoon slaapt vanaf 10 weken 's avonds en 's nachts in een pyjama.
Overdag sliep hij in z'n kleren tot ongeveer 3,5 maand. Vanaf die tijd doe ik hem overdag in een slaapzak. Zijn broek uit en trui blijft dan aan.
 
Onze dochter houdt haar kleertjes aan, mits het van die soepele kleertjes zijn, anders krijgt ze een pyamaatje aan (of alleen pyamabroekje).Ik denk dat het ook afhangt van de temperatuur van de slaapkamer wat je ze aantrekt. Ik houd wel van een koele, frisse kamer gemiddeld is het in haar kamer 18 graden, dus mijn dochter heeft haar kleertjes aan, een slaapzak en daarover een dekentje een lakentje. En evt. een extra dekentje ligt naast haar bedje voor als het nog te fris is.
 
Terug
Bovenaan