Pyama of niet ?

Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje, wat doe ik mijn zoontje Tom van 13 weken met deze warmte s'nachts aan? Is een pyamaatje dan te warm? of kan ik hem beter in een rompertje laten slapen met daaroverheen zijn lakentje? (hij is wel heel beweeglijk in zijn slaap en trappelt zich vaak onder zijn beddegoed uit) Ik las ook al over een trappelzak maar dan blijft de vraag wat doe ik daar dan onder aan, pyama of rompertje
Groetjes, Antoinette
 
Hangt van hoe warm het is doe ik als de nachten toch fris zijn een rompertje met lange mouwen en als het echt een warme nacht gaat worden (zoals vannacht), doe ik een rompertje met korte mouwen eronder. Ik stop hem in een hele dunne zomertrappelzak. Ook doe ik een kleine ventilatortje aan in de kamer die niet direct in zijn richting blaast, het houdt de kamer lekker koel.

Succes Desi mv Duncan
 
hoi,

Ik trek bij mijn zoontje een pyama aan met korte mauwtjes en een dunne trappel zak, en ik stop hem in onder een lakentje, gaat prima.
hoop dat je er wat aan hebt succes

gr. wendy
 
En onze zoon heeft een pyama aan en een zomerslaapzakje. Ze liggen toch lang stil en koelen dan af. Ik heb een (bad)termometer op zijn kamer liggen, vannacht was het 25 graden en het ging goed, niet te warm.
 
Mijn zoontje slaap de laatste weken gewoon met romper en tshirt met korte mouwen in een dunne zomerslaapzak. Als het erg warm is gaat hij alleen in zijn romper in de slaapzak. Ga er maar vanuit dat als je kind de hele nacht lekker doorronkt hij/zij het niet te koud heeft. Anders maar je kind je echt wel wakker.
 
Terug
Bovenaan