pyama of slaapzak of..

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,
na al maanden vol plezier  meegelezen te hebben waag ik me toch ook eens aan een onderwerp waar ik graag jullie ervaring over hoor. Nu het weer kouder wordt zit ik te dubben wat ik mijn dochtertje aan geef 's nachts. Tot nu toe  een pyamajasje,  een slaapzakje en onder de deken.  Maar omdat ze nog wel eens onder de dekens uit kruipt overweeg ik een dikkere  slaapzak met mouwtjes. Doe je ze dan nog wel een pyamaatje aan en dan helemaal geen deken meer? Kortom waarin slapen jullie kindjes ?

Het ligt er ook een beetje aan hoe koud de slaapkamer is, denk ik.
Chloë slaapt in pyama in een winterslaapzak. Een dekentje heeft geen nut, omdat zij altijd ondersteboven en achterstevoren in haar bed ligt.
Verder hangt er een radiator op haar kamer die aanslaat als het erg koud wordt.
Ik denk dat ik, als het straks echt koud wordt, wel ga kijken voor een slaapzak met mouwen.
Sil

HeY

Hier ook nog een slaapzakjes slaper, mick ligt nu nog in een dunslaapzakje (tricot met korte mouwen) maar heeft dan wel een pyamaatje aan! Net als jullie begon ik nu ook te twijffelen of dat niet te koud werd want nu het weer anders wordt merk ik wel dat ze kamertje kouder wordt. Maar aan de andere kant komt hij der altijd heerlijk warm uit. Gister heb ik toevallig een winter slaapzakje met mouwen eraan gekocht, en zat te denken om hem daar in ze romper in te doen of met een shirtje met korte mouwen!

Vind het ook moeilijk hoor.

DOei DOei

Hier ook een pyamatruitje (broekje doe ik uit in bed) , een (zomer)slaapzak met korte mouwen, en een dekentje. Maar die deken blijft idd echt niet netjes op haar liggen! Hahaha!
Nu is het voor haar nog wel goed zo, want ze voelt altijd gewoon "lekker" aan.
Als het straks echt kouder word, doe ik haar denk ik een dikker pyamaatje en een dikkere slaapzak zonder mouwen aan. Die met mouwen vind ik meteen zo warm, en ze heeft het niet snel koud.
Maar goed, dat ligt natuurlijk ook  aan wat voor een winter  we krijgen!

Hier ook een pyjamatruitje (geen broekje) in een slaapzak zonder mouwtjes. (nu een ietwat dikkere versie).

's Ochtends voelt hij lekker warm aan dus het is prima zo, daarbij is TE warm niet goed voor baby's dus ben voorzichtig met te veel aan.

Het is op zijn kamertje koud en geen verwarming, 's winters dus idd dikkere pyama met broekje + dikkere slaapzak zonder mouwen. (ach, wat voor winters hebben we nog?)

Hier ook een pyama met slaapzak... B'Elanna doet het zelfde in bed als Chloë... hahaha ondersteboven.. overdwars... ahahaha.... maar dat waren ze al bij ons in de baarmoeder

Groetjes Debby

Ja precies Debby, hahaha!
In haar gedrag is ze ook (over)dwars en achterstevoren, zou dat ook daar door  
 komen?
Sil

Terug
Bovenaan