Pyama

He hallo allemaal,

Ik had even een vraagje, wanneer trekken jullie je kleintje voor de nacht een pyama aan? Ik heb dit bij Milan tot nu toe nog niet gedaan, maar wie weet vanaf wanneer dit ongeveer moet?

Liefs Karolien

Ik denk wanneer je het zelf fijn vind.
Denk niet dat er echt een leeftijd aan verbonden zit hoor!
Finn ligt ook gewoon in zijn kleertjes in de bakerzak!
Als hij een spijkerbroekje aan heeft trekken we hem lekker een dun katoenen broekje aan als hij gaat slapen.

Liefs Danielle

het ligt er aan wat ons meisje aan heeft, een jurkje/rokje dan trekken we haar voor de laatste fles haar pyjama aan.

Heeft ze een zacht broekje aan met een shirtje dan brengen we haar zo op bed.

Wij doen Merle alleen een pyama aan als ze 's avonds in bad is geweest. Anders houdt ze ook gewoon haar kleertjes aan. En net als danielle zegt... Als ze spijkerstof kleertjes aan heeft dan trek ik haar wel een pyama aan.
maar Merle slaapt ook in de puckababy, dus dat is al aardig warm.

x

Wij trekken Veda al van begin af aan een pyjama aan. Omdat ze ook in een puck ligt, lijkt me dat het meest lekker. Gewoon een dun katoenen pyjamaatje van de hema.

denk ook dat het niet uit maakt ! ik zelf doe het vanaf het begin savond met de fles van 8 uur onder gtst daarna doe ik haar in bad endan een pyama aan ,,, als ze in bedje ligt der pyama broek uit en dan in een slaapzak ,,,, dit doe ik gewoon omdat ik het lekker fris vind maar denk dat het niet echt uit maakt wanneer je er mee begint

xxx

liff wat is een puck?

@ Mandy, puck is een puckababy, een inbaker slaapzak voor je kleine.

Hier hetzelfde, Bodhi slaapt nog meestal in zijn kleertjes. Die zijn lekker zacht en voldoen prima als pyjama. Behalve als hij een spijkerbroekje aan heeft, die vervang ik dan wel 's avonds door een zacht broekje.

Groetjes Brigitte

Terug
Bovenaan