Pyamapapje

Ik hoorde laatst dat er zoiets bestaat als een pyamapapje van Nestlé. Lijkt me wel lekker als afwisseling voor mijn zoon van 8 maanden, maar nu kan ik het nergens vinden. Weet iemand waar ik het kan kopen?
 
Goedemorgen,

Ik heb het pyjamapapje gewoon bij het Kruidvat of de Trekpleister bij ons gekocht. Het is vast ook bij de andere drogisterijen of supermarkten te koop volgens mij.

Groetjes,

mama van Lincy
 
Hai,

Ik koop de piamapapjes altijd bij de Plus... Supermarkt maar ze hebben die niet overal heb ik al wel gemerkt...

Mijn Dochter Jady is er dol op vooral met banaan...

tis een echt aanrader...
 
Ik moet zeggen dat het pyamapapje niet te eten was! Ikzelf vind de brandnetelsap met haring ui smaak veel lekkerder en de kleine ook! Hij lust ook graag een bic macje!1, met die nieuwe krulfrietjes!! Mijn ander zoontje eet alleen kaas en zuivelproducten. We noemen hem ook wel stinkie hahahah leuk he
 
Van een pyjamapapje heb ik nog nooit gehoord. Maar er bestaat wel pudding van het merk Hipp die je voor het slapengaan kan geven. Er zijn voor zover ik weet 2 smaken: vanille en chocolade. Ze kosten hier 1.25euro en zijn te krijgen in de Delhaize (België). Op de website van Hipp vind je dit ook. En Blédina heeft verschillende varianten griesmeel: met vanille, worteltjes od courgette geloof ik.
 
Hier is het pyamapapje met de smaak banaan een groot succes. Ze is er dol op. Wijst  het dan al in de winkel fanatiek aan als ze de pakjes ziet staan.  
Ben hem zelf tot nu toe alleen bij het Kruidvat tegengekomen.

groetjes
 
Ben het echter ook wel met Marije eens. Hoe lekker ze het ook vind, krijgt het echt maar afentoe. Vind het schuwbarend duur. Maar ja, ze had het bij oma eenmaal gehad en vind het erg lekker. Dus vooruit maar,   zo af en toe mag ze wel verwend worden
 
Terug
Bovenaan