pyamapapje????

Hoihoi
Ik heb een klein menneke van 13 maanden,hij eet eigenlijk heel erg goed,maar ik geef hem nog steeds rond 10 uur s avonds een pyama papje omdat hij al best vroeg de gewone opvolgmelk niet meer lekker vond,en hier is ie gek op!Maar is ie er nu eigenlijk al te oud voor??moet ie nog wel een flesje krijgen?hoe doen jullie dat??
groetjes mama van dylano

Ik kan me voorstellen dat er kindjes zijn die geen late fles meer krijgen op die leeftijd.
Maar als jouw kindje het nodig heeft wat is dan het probleem, toch?

Groetjes Marieke
Mama van Thijmen 11 oktober 2006

hoihoi bedankt voor je reactie,het lijkt me indd niet zo n probleem,maar die pyamapapjes zijn ook nog niet zo goedkoop en de gewone melk drinkt ie niet dus das best jammer,maar ja je wilt je kind natuurlijk ook niet iets afnemen wat ie lekker vind,das ook zo zielig,ben alleen benieuwd hoe ik het hem dalijk af moet gaan leren,want ik kan m slechts aan de fles laten tot zijn 3 e hihi,das nie de bedoeling denk ikben gewoon eens benieuwd hoe andere mama s het doen doeidoei

In principe kan je het papje laten vervallen hoor als je dat wilt. Ik gaf Daan toen hij 13 maanden was het volgende:

s ochtends Groeipap (van halfvolle melk)

s middags 1-2 bruine boterham(men) met margarine en beleg en een beker halfvolle melk en vitamine D

Na het middagslaapje 2 stuks fruit gepureerd (vers fruit zoals bananen/kiwi/druif/appel)

s avonds een heel bord avondeten en een yoghurt toe

En de gehele dag door krijgt hij water en soms diksap en daar heeft hij genoeg aan

hoihoi marieke

Jawel hij krijgt overdag ook melk,ik zal zijn schema ff erbij zetten

8.00u 2 sneen brood met bekertje melk
9.30u vers fruit uit t vuistje
12.u   warm eten
dan gaat ie slapen
15.30u stukje fruit,koekje met drinken,of krenten
17.00u 2 sneen brood met yoghurt en vitamine d
en tussen 7 en 8 gaat ie in badje en dan slapen,maar normaal geef ik hem zijn papje dan om 22u maar ik ga het vervroegen naar half 8 dus direct als ie naar bedje gaat,eens kijken hoe dat gaat!!wel leuk marieke 16 weken hoe gaat t met de kleine???groetjesss

hoihoi daphne,hoe deed jij dat met zijn luier??want als ik dylano na zijn badje zijn luier aan  doe en dan in bedje leg,dan gaf ik m om 10 uur nog zijn flesje en dan weer een nieuwe luier omdat ik anders bang ben dat ie s morgens nat is(want dit is al eens voorgekomen)groetjesssssss

We geven Daan altijd een schone luier als:

Hij wakker wordt
als hij gaat slapen voor z'n middagslaap
na zijn slaapje (hij produceert meestal tijdens zijn slaapje hihi)
tussen de middag
voordat hij gaat slapen voor de gehele nacht

En tussendoor als we denken dat hij een poepbroek heeft dan natuurlijk ook, maar bovenstaand zijn sowieso de vaste luiermomenten.

Terug
Bovenaan