Pyamapapje

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Graag jullie tips bij het volgende:

Sinds een poosje krijgt Isa voor het slapen gaan een pyamapapje (Nestlé). Daar slaapt ze de nacht goed op door (zie ook mijn vorige item). Maaaarrrrr..... ze bevatten ten eerste best veel suiker en ten tweede zijn ze best prijzig!

Wie heeft er tips voor een goede vervanging? En "gewone" fles gaat er bij Isa niet in en ik wil het ook wat voedzamer hebben.

Grtz. Poppetje71 mv Isa (13 mnd)

Hoi hoi

Volgens mij is die goede nacht-pap van Nutrilon al beter...en ook ietsje goedkoper...
Maar een andere oplossing heb ik niet. Ik neem aan dat je al eens rijstebloem hebt geprobeerd??

Liefs Annet

Hoi Annet,

Jep, rijstebloem daar trapt mevrouw niet meer in! Ik ga eens op de site van Nutrilon kijken.

Grtz. Poppetje71

Hoi

En gewoon een bordje pap...als de fles niet lukt?
groetjes Pas

Je hebt ook rijstebloem met vanille smaakje maar dit zul je ook al wel hebben geprobeerd...
verder geen tips, sorry

thee met melk?

verder zou ik het ook niet weten, hoewel yoghurt misschien ook nog een optie is.

Suc6!

Hoi,

Yari kreeg tot voor kort ook pyamapapje maar dat wilde die niet meer. Dat hebben we toen vervangen door gewoon warme melk te geven en ook daar is ie nu vanaf. Yari krijgt dus helemaal geen fles meer en dat vind ie prima.

Misschien kan je het eens proberen met warme melk maar misschien wil ie wel niks meer.

succes

xx Elly mv Yari

Terug
Bovenaan