Pyjama aan. Wanneer??

Hi dames,
Isa is nu 12 weken oud en slaapt eigenlijk gewoon in haar normale kleding. Nou vroeg ik me af wanneer je nou precies de pyjama aan gaat trekken en echt een dag en nacht ritme gaat aanhouden. (Bij ons slaapt Isa wanneer ze moe is.. Ze heeft dus (nog) geen vaste bedtijden)
Graag hoor ik van jullie of jullie je kleine al een pyjama aan doet of wanneer jullie dat van plan zijn om te gaan doen.

Groetjes, An

Onze kleine meid slaapt in een inbakerzak in der romper sinds een aantal weken.

Daarvoor deden wij al pyama aan na de fles van 19:00. als we straks gaan afbouwen krijgt ze ook pyama aan.

Ik zou het gewoon lekker doen pyama aan.

Onze kleine meid gaat na haar fles van 19:00 naar bed en slaapt dan lekker tot 22:30 dat we haar wakker maken. dat ritme zit er vanaf het begin in, overdag is het wanneer lady moe is gaat ze slapen.

Wij geven Ruben bij de laatste fles 22.00 uur zijn pyama aan, en geven hem dan zijn fles (op zijn kamer) en dan gaat hij slapen. Ruben heeft nu sinds een week of 2 een pyama aan. Eigenlijk met de reden omdat ik pyama's had vanaf maatje 62, en hij die toen paste ;)

Hi dames, bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat wij het ook maar gaan proberen na de laatste voeding. Ze kan niet eeuwig in haar normale kleding slapen ;) Het wordt alleen wat met het aan en uitkleden.. Ze vindt het namelijk niet zo leuk omkleden..Ze zal er uiteindelijke wel aan wennen.

Bryan heeft een puckababy zak en dan doe ik alleen romper sokken en shirt aan.. de slaapzak krijgt hij alleen in zijn wiegje aan soms is dat ook overdag als hij extra hulp nodig heeft om goed te slapen.

Terug
Bovenaan