Pyjama ??

Jorik is nu bijna 12 weken oud en ik moet dus weer gaan werken. Tot nu toe deed Jorik altijd na de eerste voeding (rond 6.00) in bad en trok hem schone kleertjes aan. Ivm werk zou ik hem graag 's avonds in badje willen doen. Het lijkt me dan wel zo fris om daarna schone kleertjes aan te trekken. Wat doe je 's nachts dan ? Een pyjama aantrekken ?
 
Ik heb mijn dochtertje vanaf 2 weken of zo altijd iedere nacht een pyama aan gedaan. Vond dat zelf fijner. En dan als ze uit bed kwam lekker weer kleertjes aan.

Vaak ook omdat ik vond dat er van die onbenullige drukker op de rug zaten van sommige pakjes en je me niet wijs kan maken dat dat nou lekker ligt.

Dus ik zou inderdaad een pyamaatje of slaapzak aan doen.

groetjes joyce mama van Mara 7,5 maanden
 
In het begin deed ik de kleine zoon pyama aan die in een stuk zijn en met een maand of4, want dan zijn ze wat stabieler, ben ik overgegaan op een 2 delig pyamaatje.
 
Ik doe bij mijn dochtertje van 8 weken sinds een paar weken bijna elke nacht een pyjamaatje (zo'n pakje aan één stuk met voetjes) aan. Als het heel warm is alleen een rompertje (evt. met t-shirtje) en als ze makkelijk zittende kleertjes aan heeft laat ik die soms aan. Maakt eigenlijk niet zoveel uit, als het maar lekker zit en niet te warm of te koud is.

Groetjes,
Pam
 
Ik trek onze zoon (bijna 9 weken) altijd een pyjama uit één stuk aan. ook vaak overdag. Het zijn best leuke pakjes. Alleen als we naar buiten gaan trek ik hem iets anders aan.
 
Terug
Bovenaan