Qat blaadjes!!!!!

Hoi Dames,

Op de site fertiliteit.info stond onder het kopje nieuws, dat man vruchtbaarder worden van het kauwen op qatblaadjes!

Wat is dit nu weer, ik dus lezen en het blijkt inderdaad zo te zijn, bevestigd vanuit een of ander onderzoek. Nu weten velen van jullie waarschijnlijk wel dat het probleem bij ons, bij mijn man ligt, hij heeft slecht zaad. Dus als ik dit lees gaat er wel even een lichtje branden. Nu heb ik niet gelijk zoiets van Yes dat moet ik hebben, maar wil er wel graag iets meer over weten. Ik ben aan het zoeken geslagen op het web, maar kan helaas niet zoveel vinden hierover. Wel waar het vandaan komt (yemen), daar kauwt 80% van de mannen op die blaadjes. Maar verder erg weinig info. Nu is mijn vraag kent iemand van jullie het, wat zijn de voor/nadelen en waar kun je het kopen en wat kost het? Veel vragen he. Ik ben wel reeël het zal geen wondermiddel zijn maar ik denk maar zo alle beetjes helpen en baat het niet dan schaad het niet toch?

Ik hoor het wel van jullie of jullie het kennen. Lees het berichtje maar eens op de site www.fertiliteit.info is zowiezo een site waar veel info op te vinden is.

Liefs Molly.

Hoi!
Ik ken het niet maar volgens mij kun je dit soort zaken in een paddo-winkel kopen... wel voorzichtig zijn hoor!volgens mij zit het ook in red-bull (of is dat quarana?) maar dan moet je even op het blikje kijken.
Wie weet werkt het, succes!

Terug
Bovenaan