Qua kleding overal tussen in ... jullie ook?

Hoihoi,

Ik begin behoorlijk te groeien, maar positiebroeken zitten ook nog niet echt lekker en zakken af, loop je weer de halve dag te hijsen. Overal tussen in dus. Mijn gewone broeken kan ik nu echt niet meer aan, maar heb er nog wel 2 die wat groter vallen en die zitten nu goed. Die heb nu maar om en om aan. op mijn werk heb ik bedrijfsbovenkleding dus kan geen rokjes of jurkjes aan. Thuis lekker wel en dat zit nu echt het lekkerst. Niks wat op je buik knelt.

Dit weekend is het 20% korting bij de prenatal op alle positiekleding, dus ik ga eens shoppen voor wat verse broeken die ik nu aankan :)

Groetjes, Marijne

Ik heb sinds een week positiekleding aan, met het knoopelastiek maak ik het wat smaller en het zit heerlijk, ben zwanger van de 3e dus ben nu ook al sneller dik geworden als bij de 1e en 2e

Ik hou het bij tuniekjes en jurkjes......broeken zitten écht niet lekker meer!
Positiekleding lijkt me nog wat te vroeg voor mij en zolang ik het red met m'n eigen kleren, hou ik ze lekker nog ff aan!

Jaaaaaaaa! Ik kan mijn eigen broeken eigenlijk niet meer aan, die zitten ook niet lekker. Teveel druk op de buik, maar de zwangerschapsbroeken die ik heb zakken af.

Naar mijn werk is het een beetje passen en meten en schipperen, maar thuis is het lekker een joggingbroek. Charmant is anders, maar het zit in ieder geval lekker!

Hey Dames,
Bij mij bij de kraamzorg centrum zit ook gelijk een winkel en daar hebben ze iets nieuws het is een tussenstukje om tussen je knoopsgat en je knoop te doen is echt mega handig kan je nog een tijdje in je gewone broeken rond dwarelen.
Groetjes jetske

Sommige broeken zitten nu echt te strak inderdaad, maar wat ruimer vallende broeken pas ik gelukkig nog wel. Af en toe heb ik wel een positiebroek aan als mijn buik erg opgezet is (mijn darmen zijn behoorlijk druk sinds ik zwanger ben) maar toch zit het inderdaad nog net iets te losjes.
Gelukkig heb ik ook nog broeken in een maatje groter want nog niet zo lang geleden ben ik een maat afgevallen en met de zwangerschap in gedachten heb ik nog wat kleding bewaard ;)

die broeken met van die banden die je helemaal over je buik kunt trekken, die kan ik al wel aan hoor. Jullie niet? Meestal sla ik die band dan om naar beneden. Zit een stuk lekkerder dan mijn gewone broeken. Heb net als Twiki erg last opgezette darmen dus te veel druk op de buik is echt niet fijn.

Terug
Bovenaan