quatorze juillet

Zo zwanger, eerste ronde eerste kindje... Echt heel erg spannend! En super blij!

Voel van alles en zou t wel van de daken willen schreeuwen, maar voorlopig is t nog ons geheimpje.

Eerste dag laatste menstruatie was 08-10 dus we zijn uitgerekend op 14 juli... Nog meer meiden die hun kindje rond die datum verwachten?

Groetjes Tamara

Gefeliciteerd! Wij verwachten ons eerste kleintje (3e ronde bingo ;-)) 3 juli. Tenminste dat heb ik zo uitgerekend... Leuk om zo'n geheimpje bij je te dragen hè?! We willen het voorlopig ook nog geheim houden. Ben nu 6 weken dus... Geniet ervan!

Gefeliciteerd, ik ben ook zwanger van de 1e. Wanneer ik precies uitgerekend ben. Eind juni/begin juli. Maar ik denk steeds meer dat het juli zal zijn. Was eerst schrikkeljaar nog vergeten mee te tellen :) Geniet ervan!

Oh ik weet niet of het schrikkeljaar meetelt, ik heb het via deze website uitgerekend. Daar kwam 14 juli uit. Ik moet nog naar de verloskundige natuurlijk, wanneer maken jullie een afspraak? Ik vraag me af of het deze week nog te vroeg is?

Ja heel erg spannend hoor! En ik vind het echt steeds moeilijker geheim te houden, mijn vriend zit ook echt te springen om het aan zn broer te vertellen...

Oh ik vind het echt leuk dat jullie net zolang zwanger zijn, en ook van de eerste... Je beleeft nu zoveel nieuwe dingen! Groetjes

Terug
Bovenaan