queenie buzz help!!

A

Anoniem

Guest
Volgens mij heb ik deze vraag vorig jaar ook al gesteld maar nu loop ik dus weer tegen hetzelfde probleem op... Wij krijgen de riemen in de kinderwagen niet groter gezet. Vorig jaar ook al niet. Nu kan ze er echt niet meer in. Wie kan ons helpen? Het gaat echt heel onhandig aan de achterkant van de wagen. Op den duur kun je er gewoon niet meer bij. Denk erover om ermee naar de winkel te gaan waar we hem gekocht hebben maar helaas zijn ze daar niet zo heel vriendelijk. De wagen kost genoeg dus eigenlijk moet ik het maar gewoon doen. Of is er iemand met een gouden tip? Ik kan me niet voorstellen dat er niet meer moeders zijn met dit probleem.

Alvast bedankt!
O ja, zitten jullie kindjes alweer in de voetenzak i.v.m. koude weer?
Groetjes Babybelle

Hoi,

Ik zit even te zoeken op de site van quinny en daar kan je via buzz kiezen voor handleiding en daar staat op pagina 38 het volgende:

5.2 Instellen van de gordellengte
De gordellengte kan op diverse manieren worden aangepast aan de grootte van je
kind.
1. D.m.v. de lus: maak de gordelbeschermers los en bevestig het haakje op de
gewenste hoogte in de lus van de Quinny Buzz-inzet (afb. 32).
De gordelbeschermers weer bevestigen.
2. D.m.v. de gespen: maak de gordelbeschermers los en verleng of verkort de gordels
met behulp van de gespen (boven en/of onder) korter of langer (afb. 33). Zet de
gordelbeschermer weer vast.
3. Voor een eventueel extra veiligheidstuigje zijn D-ringen aanwezig. De norm voor
zo’n tuigje is BS 6684 (afb.34).

De plaatjes kan ik er niet bij zetten dus ff naar de site gaan als je meer duidelijkheid wil.

Succes!

Sannemams

hoi hoi

ik heb ook de quinny buzz
je kunt ze gewoon stellen

je kunt ze langer maken als je wilt door de zijkant onderin lost te klikken in de zitting
dan haal je die beschermers er ff af of schuift ze naar beneden.
dan zit bovenaan zo'n vierkantje net als bij een rugzak zeg maar waar de gordel doorheen loopt
daarmee kun je hem kleiner en langer maken.
of terug halen en door de bovenste gleuven halen

maar eerst losklikken recht en links onderin de zitting

hoop dat het een beetje duidelijk is lukt het niet , vraag het nog eens wil je graag helpen

groetjes moekje

Bedankt! T'is ons na veel klungelen eindelijk gelukt! We zijn er heel blij mee want ze moet toch nog wel een hele winter in de wagen zitten.

Groetjes Babybelle

Nou, ikke snap het dus nog steeds niet. Ik heb ook de quinny buzz, en vroeg me al af hoe ik dit voor de komende winter ging oplossen, want met winterjas en alles passen de gordels niet meer.

Maar moet ik nu de bekleding eraf halen?

Terug
Bovenaan