question: welke temperatuur is normaal 's ochtends voor het opstaan?

Hallo meiden,

Ik heb even een vraagje: welke temperatuur is normaal voor ‘s ochtends vroeg wanneer je temperatuurt? Ik heb meestal 36.3, soms 36.2 of 36.4. Ik temperatuur na 8 – 10 uur slapen, voor het opstaan, met een digitale thermometer en anaal.

Ik wil graag weten welke temperatuur voor andere meiden normaal is, want ik heb het idee dat 36.3 aan de lage kant is. of is het normaal? ben benieuwd.

groetjes, peterselie

He meiden,

Nou dan zal ik wel onnormaal zijn .

Ik heb nu 3 dagen getempt en die zien er als volgt uit:

35,8
35,8
36,0

????

Begin me nu wel een beetje zorgen te maken.

Verder ben ik begonnen met tarwekiemolie (we zijn al 11 maanden bezig)...weet iemand hoeveel ik daarvan moet nemen. Heb echt olie...dus geen capsules. Ik neem nu twee x per dag 1 theelepel. Is dat goed?

Knuf

dat van die tarwekiemolie zegt mij niets.

Ik temperatuur regelmatig. Mijn lage temperatuur varieert van 36.0 tot 36.4. Daarna gaat hij over de 36.5   tot 37.0    in het tweede deel van mijn cyclus. In alle cycli die ik heb getemperatuurd is niet altijd een meting van 36.0, maar na de verhoging ook niet altijd van 37.0

Ik ga vaak naar de site van fertilityfriend.com   Hier kun je jouw temperaturen bijhouden en geeft de computer aan de hand van die temperaturen aan wanneer je eisprong is geweest.
Ook kun je dan lezen hoe je je afscheiding in de gaten houden, van (sorry voor de viezigheid) kleverig/gelig, naar romig, dan waterig en dan eiwit.

Succes allemaal!

gr mama van MD

he 1981!!!

Maak je geen zorgen je bent niet de enige,toen ik nog temp. had ik meestal
36.3 en dan zakte die een dag of 2 en dan schoot hij weer naar 36.5.Dit heb ik een paar maanden volgehouden en ik mocht toen stoppen van mijn gyn, als de verhoging kwam was het ook mijn eisprong..............dus wist ik wanneer ik aan de gang moest..

hahah, dus je bent oke hoor

liefs

He meiden,

Nu weet ik waarom mijn temp. zo laag is 's ochtends...

35,8
35,8
36,0
35,4

Ik meet mn temp. in mn mond. Blijbaar is ie dan 0,3 graden lager dan als je in je achterwerkkie meet :)

Zorgen uit de wereld!!!

Succes allemaal!!

knuf

Terug
Bovenaan