Quinny Buzz 2007 of Firstwheels city elite??

Hoi Elmira,

We hebben zelf vorig jaar een Quinny buzz gekocht zie er hartsikke hip   wij helemaal blij toen ons zoontje werd geboren en ik hem ben gaan gebruiken was ik niet meer zo blij. Dat komt omdat de Buzz zo breed is, en ik bijna niet normaal door de winkelpaden bij bv. de Kruidvat heen kwam en de "velgen "zeg maar helemaal beschadigt waren en ook blokeerde het voorwiel altijd als ik op een gladde winkelvloer reed, en de rem werkt niet goed als hij op de rem stond en je duwde ertegen ging hij gewoon vooruit.
onze zoon is vorig jaar augstus geboren en in maart 2007 hebben we de wagen verkocht en een bugaboo gekocht en ik kan je zeggen dit is een verademing ik kom overal makkelijk door heb er een grote boodschappentas onder en ik kan ook nog boodschappen aan de duwbeugel hangen in tegenstelling tot de Buzz.

veel succes met je keuze gr Ellen
 
ik heb de buzz 2005, helemaal perfect! Nadeel is wel dat de zitting niet rechtop kan, in tegenstelling tot het huidige model. Om die reden hebben we hem op zolder gezet en een zapp gekocht, dat is alleen een buggy zonder kinderwagen. Ideaal, lekker klein en prima voor de stad. Je moet er alleen niet mee in het bos of op het strand willen wandelen.

groetjes, Ellen
 
Terug
Bovenaan