quinny buzz meerijplankje/kiddy board????

Hallo,

Ik heb een Buzz en met nr 2 opkomst en een peuter van 2 is een kiddy board achter de wagen wel erg makkelijk maar nu schijnen die dus helemaal niet te bestaan ( volgens prenatal)

weet iemand of er een plankje is die er wel op past,..of welke makkelijk verbouwd kan worden?

groetjes Janneke

wij hebben een Quinny Freestyle en daar zou ook niks op passen, maar daar blijkt het plankje van Mutsy op te passen en 1 zo'n metalen plankje....
'gewoon' je wagen meenemen en eens vragen/ kijken.

En anders misschien zelf iets in elkaar knutselen van een stevig plankje en 2 wieletjes?? (heb vaak genoeg mensen gezien met een zelfgemaakt stukken goedkoper plankje)

Hallo.

Ik ben 25 maart bevallen van mijn 2e zoon. De oudste zoon  wordt 30 mei 2 en wij hebben bij Baby planet een kiddy gekocht.
Ook wij hebben een aparte wandelwagen van hauck (loopt achter waar de  kiddy aan moet rond)  en hier heb ik de buggy board lascal voor gekocht. Deze kun je in breedte en hoogte verstellen bij het bevestiggen en past zelfs op een simpele buggy. Ik gebruik hem nu al even en hij bevalt prima. Zelfs mijn zoon staat er graag op.
Succes ermee.
met het vinden van de kiddy en de bevalling natuurlijk

groetjes Nicole

quote: janneke1 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-05-2007 10:49:51'));

Hallo,

Ik heb een Buzz en met nr 2 opkomst en een peuter van 2 is een kiddy board achter de wagen wel erg makkelijk maar nu schijnen die dus helemaal niet te bestaan ( volgens prenatal)

weet iemand of er een plankje is die er wel op past,..of welke makkelijk verbouwd kan worden?

groetjes Janneke

hallo janneke

ik las vanmorgen je stukje ik lees  hier altyd mee ben zelf niet zwanger!  en ik zat net even op marktplaats om te kijken naar een andere buggy voor mijn zoontje en per toeval kom ik een kiddy tegen wat speciaal voor de quinny buzz is hij is 99 euro nieuw en hij zit voor aan in plaats van achteraan!

ik heb even de plaatjes gekopieerd en je kan kijken op babykoop.nl
en daar kan je ze bestellen dus moet je maar even kijken als je er wat aan hebt!
succes ermee in iedergeval!

groeten mama van devran 4 jaar

Terug
Bovenaan