quinny buzz

hello dames,

ik heb een quinny buzz gekocht.
hoe kan ik deze zitting platter doen en het zitje draaien met zijn gezichtje naar me toe?
helluppppppp

thanks alvast

lfs Marieke nuenen

hey hoi!!

als je t eenmaal weet is t heel makkelijk!

je kan t zitje er gewoon uithalen en dan andersom er in zetten.
en de zitting plat en rechtop doe je met die 2 hendeltjes die aan de zijkant zitten.
als je ze indrukt (alsof je de zitting er dus af haalt) dan kan je de zitting heen en weer kiepen en als ie dan klikt zit het goed.

zo kan je m dus switchen van zit naar lig ( erg handig als je onderweg bent en de kleine wordt moe!)

hopelijk heb ik t een beetje duidelijk uitgelegd!

groetjes

hihi, waar heb je last van met dat voorwiel dan?? ik vind m echt helemaal handig! ik moet wel toegeven dat we een veeeeeeeeeeeel te dure kinderwagen hebben gekocht!

toen we m al hadden zag ik ineens veel meer keus en veel goedkoper! nah ja, maakt ook niet meer uit.
wat ik wel mis is n mandje onderop zodat ik daar al die leuke kleertjes enzo die ik veeeeel te vaak koop er in kon doen.hahaha.

groetjes!

dat voorwiel blokkeert alleen maar. heeel irri, maar heb de wagen verkocht. vanmiddag komt iemand hem halen die m wel fijn vind. :)

ik kijk verder voor een andere....
heb ook nog quinny freestyle, die wagen is superfijn dus blijf deze voorlopig gebruiken.

groetjeesss

weet je wat het probleem is met die kinderwagens? je weet pas of ze bevallen nadat je ze gekocht hebt!

onze wagen is 2e hands
bevalt gelukkig vrij goed maar 1 wiel zit een slag in en de wiellagers moet opa elke 3 weken aandraaien. ook zit er geen zwenkwielen op wat lastig is bij onze gastouder in de gang

maar ik heb een 3wieler met zwenkwiel van een vriendin geprobeerd en daar heb je weer andere dingen mee

alleen een 4 wieler met zwenkwielen heb ik nog neit geprobeerd, maar voorlopig houd ik het bij ons oudje :)

ja had mijn freestyle te koop staan omdat ik de zitting GIGA vind. Die is zo groot moeilijk te vervoeren.

Maar ik hou deze lekker, deze werkt tenminste fatsoenlijk.

De buzz is gister verkocht, gelukkig :)
groet

Terug
Bovenaan