Quinny dreami

Hallo dames,

Wij hebben een quinny wandelwagen, nou ben ik er best heel tevreden mee maar ik heb toch een vraagje over de bak, die helt bij ons bij het voeteneind best wel een beetje naar beneden, zodat mijn dochter als ze er lekker in ligt te slapen tijdens het wandelen naar het voeteneind zakt. Is dit normaal of moet ik terug naar de winkel?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes Manja
 
Hoi Manja,ik heb een Quinny Freestyle uit 2003(3 wieler)en die deed dat ook altijd.Het was me al opgevallen toen we hem net in huis hadden dus ik dacht ook dat het niet goed was toen ben ik naar de winkel gegaan en het andere Quiny's bekeken en eingelijk hadden ze het allemaal wel een beetje al had de ene het meer dan de ander.Mijn zoontje heeft er altijd heerlijk in gelegen ieder geval maar die zakte nooit naar het voeteneind toe tijdens het wandelen.Volgens mij is het wel oke zal wel iets te maken hebben met vering ofzo maar of het normaal is dat ze helemaal naar het voeteneind zakt weet ik niet zo zeker je zou het altijd even kunnen navragen dan weet je het zeker.Geniet van je dochtertje,groetjes Ingrid mv Thijs(alweer 8 maanden).
 
Hoi,

Zelf heb ik die wagen niet, maar misschien is het een idee om bij het voeteneind een handdoek onder het matrasje te doen? Dan kan ze niet meer naar beneden zakken! Of stop het dekentje er goed onder, dan komen de voetjes ook iets omhoog!

Succes er mee!

Groeten van Marieke
 
Hoi, ik had dat ook!! Heelerg zelfs die kleine lag ook altijd onderin de wagen! Ik ben terug gegaan naar de winkel en daar heb ik nieuwe adapters (die stokken waar hij op staat) gekregen het schijnt dat ze soms niet helemaal goed afgesteld zijn!! Dus gewoon terug naar de winkel joh!!
 
Hoi,
Ik heb ook een Quinny Jungle en die van mij heeft het ook. Ik dacht ook dat hij niet goed was want mijn dochtertje gleed ook naar beneden. Ik denk zelf dat het zo hoort, gelukkig mag ze bijna in de wandelwagen
 
Terug
Bovenaan